Meer spelers

DarkEvil

Nieuwerd
Het spel bloed langzaam dood, het is alleen nog te redden door een aantal veranderingen door te voeren. Haal de nachtbonus weg, er zijn ook spelers die late diensten draaien en door die nachtbonus beperkt worden. Verminder de kracht van de rammen en kata's waardoor niet in 1x een muur gesloopt kan worden. Verleng de beginnersbescherming bij een herstart, waardoor een dorp iets verder uitgebouwd kan worden. Verders heb ik nog wel wat mogelijkheden voor het verdienmodel van Innogames, maar die zal ik hier niet vermelden.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Of je bouwt trebs? :p bovendien, zijn kata’s op nl niet door praktisch elke zichzelf serieus nemende speler verboden, evenals sabo? Of ben ik er zolang tussenuit geweest.
 

..m.

Actief Lid
Het spel bloed langzaam dood, het is alleen nog te redden door een aantal veranderingen door te voeren. Haal de nachtbonus weg, er zijn ook spelers die late diensten draaien en door die nachtbonus beperkt worden. Verminder de kracht van de rammen en kata's waardoor niet in 1x een muur gesloopt kan worden. Verleng de beginnersbescherming bij een herstart, waardoor een dorp iets verder uitgebouwd kan worden. Verders heb ik nog wel wat mogelijkheden voor het verdienmodel van Innogames, maar die zal ik hier niet vermelden.

Mijn excuus als het bot overkomt, maar echt al die suggesties zijn (na mijn mening) dikke ruk die het spel zelfs meer kwaad doet als goed.



Enkele suggesties die meer effect hebben: haal de 3 meest op kroonwerkingen weg, ofwel verkenners en muur en kerk kunnen kronen.

verder: zorg dat de originele barbaren dorpen niet geedeld kunnen worden. geen edels gwennie, of maak de edel item zo dat je het alleen in dorpen met ah kan inzetten.

en zo kan ik nog wel een paar dingen benoemen :p
 

Mille69

Casual Lid
Wat een representatie voor KEK. Wiebe King, 'gerenommeerd' woordvoerder van het machtige KEK, kan nog niet eens standaardzinnen vervoegen en een juiste interpunctie en hoofdlettergebruik toepassen. Dit noem ik GODGEKLAAGD!
 

Visoog

Nieuwerd
Het spel bloed langzaam dood, het is alleen nog te redden door een aantal veranderingen door te voeren. Haal de nachtbonus weg, er zijn ook spelers die late diensten draaien en door die nachtbonus beperkt worden. Verminder de kracht van de rammen en kata's waardoor niet in 1x een muur gesloopt kan worden. Verleng de beginnersbescherming bij een herstart, waardoor een dorp iets verder uitgebouwd kan worden. Verders heb ik nog wel wat mogelijkheden voor het verdienmodel van Innogames, maar die zal ik hier niet vermelden.

1. Als je geen nachtbonus wil ga op en.tribalwars2.com

2.
rammen zijn wel goed zo, maak trebs dan is het goed te houden( kata's zijn toch soort van afgesproken niet te gebruiken op NL)

ik las ook de bb dorpen niet edelbaar
Maken, ook niet echt een goede oplossing. Slecht mid end game als ie geen kapel kan flashen.

Maar goed,wel jammer dat spel zo dood bloed, misschien een optie:

verkenners na 1,5 maand niet meer toestaan want na een maand kan je tochwel trebs treinen sturen?

misschien wall+ kerk kronen verhogen met 150% ?

iedereen heeft gelukkig een mening en wij allen te samen maken het beleid niet bij inno.

fijne dag:)
 
Bovenaan