Goedgekeurd Max aantal stamleden

Wil je dit idee in het spel zien?

  • Ja, dit wil ik graag in het spel zien

    Stemmen: 11 91,7%
  • Nee, dit hoeft voor mij niet in het spel.

    Stemmen: 1 8,3%

  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Enquête gesloten .

seayeon

Bekend Lid
Ik ga het heel kort houden

Ik vind dat we op NL wat moeten doen aan de massastammen
Op W* is er een stam met momenteel 58 leden en het lijkt erop dat ze nog niet klaar zijn met recruiten

Hoe lang gaat het duren voor we hier 200 noobs in dezelfde stam gaan zien? omdat ze anders niks kunnen?
Want 58 is blijkbaar niet genoeg

Ik vind dat er aan inno moet gevraagd worden om het max aantal stamleden zeker voor de nl versie te verlagen
Dan moeten mensen wel leren spelen

Op dit punt is het simpel , als 60 man in dezelfde stam zitten en alle 60 even hard verliezen krijg je een groot aantal stoppers , en een heel snel saaie wereld

Inno moet dringend wakker worden , het word tijd voor een hervorming van het spel en zeker van het (Eindspel)
Want als het aan mij ligt word elke VP wereld geboycot op het einde , VP farmen is gewoon nutteloos tijd ***

Dit houd spelers lang bezig op oude werelden
en sinds 1 wereld spelen al tijdsrovend is , is dat imo ook de reden waarom de nieuwe werelden echt immens klein zijn

Hoop dat er wat mee gedaan word
Want als het zo blijft , ben ik , en zullen er nog zijn die na de wereld in November (mensen weten wss al waarom deze wereld) gaan vertrekken naar andere games

Het spel staat op uitsterven en dat heeft grotendeels te maken met

- Massastammen
- extreme kroongebruik van sommigen
- VP werelden
- en geen innovatie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik merk dat hier al geruime tijd vraag achter is. Ik ga een Poll starten. Hier zullen dezelfde regels gelden als bij alle andere stemmingen. (14 dagen stemtijd)
 

Kappas

Nieuwerd
Hele grote stammen ben ik niet voor maar als een vast groep van bv 20 fanatieke spelers die ook af en toe kronen altijd in een stam zitten dan doen bv 40 nieuwe spelers niks tegen hun en dan zijn ze ook snel zat van het spel dus tja
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
We hebben dit idee doorgegeven aan InnoGames, en InnoGames gaat bekijken of ze dit idee kunnen implementeren in het spel.
 

..m.

Actief Lid
nieuwe aankondiging be like: "Goed nieuws, we hebben de suggestie kunnen implementeren en zijn blij u te vermelden dat het ledenlimiet drastisch is verlaagd! je kan nu nog maar 100 leden in je stam hebben in plaats van 200"
 
Bovenaan