Massa rekruteren van spionnen

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
De titel zegt het al.

Zou het niet makkelijk zijn als je via het overzicht spionnen kon rekruteren? Het is namelijk een heel karwei om dorpje voor dorpje door te lopen om spionnen aan te zetten. Dat kan toch veel makkelijker? Met 1 druk op de knop in al je dorpen spionnen rekruteren. Net zoals je in bijvoorbeeld al je off dorpen met 1 druk op de knop bijl kan rekruteren.

Dit idee is al een keer voorgesteld ik weet het. En er was toen best wat animo voor vanuit de community. Alleen daarna heb ik er nooit meer iets van vernomen. Dus daarom vraag ik er nu nog maar een keer om.
 

DeletedUser1850

Guest
heb dit ook zo vaak al liggen denken !

zeker voorstander van
 

DeletedUser2116

Guest
Hier ben ik ook 100% voor , en dan niet alleen via de pc :)
 

Droeftoeter

Casual Lid
Mooi. Hier hoeft dus niet meer over gestemd te worden. Gelijk doorsturen naar Inno misschien kunnen we dan in 2056 met 1 druk op de knop spionnen rekruteren. Want wat is t vervelend om dorp voor dorp door te gaan om spionnen aan te zetten. Helemaal als je elke dag kapot gespioneerd wordt. Ik heb geen zin om elke dag al mn dorpen door te klikken om spionnen aan te zetten.
 

DeletedUser1388

Guest
Yep, en die bug waar ze het 4 jaar geleden over hadden zit er ook nog in
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Zal ik maar vast gaan taggen? Want dat lijkt de enige manier te zijn om een reactie van het mod team te krijgen.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Sorry, ik dacht dat dit al een ouder topic was, omdat ik dit idee al een keer heb doorgegeven aan InnoGames en dat had laten weten. Maar bij deze zullen we het idee nogmaals doorgeven aan InnoGames.
 

DeletedUser974

Guest
Is het misschien ook mogelijk dat wij feedback krijgen over de ideeen die worden doorgegeven?
Momenteel missen wij de terugkoppeling, ik denk dat het een hoop frustratie scheelt als wij er iets over terug horen, al is het "Doen ze niet, kost teveel geld" oid

Misschien gewoon een live-post met alle verzoeken die zijn doorgegeven aan inno met daarachter de status
Iets in deze trend?
Massa-recruit spionnen - Status - PENDING
7-8 Doorgegeven aan INNO

Alle dorpsnamen veranderen naar "Sniped" - Status -
AFGEKEURD
7-6 Doorgegeven aan INNIO
7-8 INNO geeft aan dat geen nuttige informatie is

Farmrapportjes laten zien van barbaren - Status -
GOEDGEKEURD
5-8 doorgegeven aan INNO
10-8 INNO geeft aan dat het een goed idee is, gaan peilen bij ITDev
24-8 ITDev gaat ermee aan de slag
2-9 Testfase
9-9 Ingevoerd in update V1.02.3492.42/2
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Is het misschien ook mogelijk dat wij feedback krijgen over de ideeen die worden doorgegeven?
Momenteel missen wij de terugkoppeling, ik denk dat het een hoop frustratie scheelt als wij er iets over terug horen, al is het "Doen ze niet, kost teveel geld" oid

Misschien gewoon een live-post met alle verzoeken die zijn doorgegeven aan inno met daarachter de status
Iets in deze trend?
Massa-recruit spionnen - Status - PENDING
7-8 Doorgegeven aan INNO

Alle dorpsnamen veranderen naar "Sniped" - Status -
AFGEKEURD
7-6 Doorgegeven aan INNIO
7-8 INNO geeft aan dat geen nuttige informatie is

Farmrapportjes laten zien van barbaren - Status -
GOEDGEKEURD
5-8 doorgegeven aan INNO
10-8 INNO geeft aan dat het een goed idee is, gaan peilen bij ITDev
24-8 ITDev gaat ermee aan de slag
2-9 Testfase
9-9 Ingevoerd in update V1.02.3492.42/2
Ik had het wel gelezen; alleen niet hier gereageerd. Niet vanwege jullie overigens, maar omdat ik natuurlijk het ook met dit eens ben en natuurlijk ook dit al eerder aan de orde gekomen is en ik best bovenstaande lijst wil maken maar volgens mij wordt de lijst dan: doorgegeven. Reactie: geen. Maargoed, daar kan @Kr33log meer over zeggen ;) Ik vind alle dorpsnamen veranderen naar Sniped nog wel een idee hoor :p
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik begrijp dat jullie regelmatig een update willen krijgen, en die wil ik jullie maar ook al te graag geven. Ik vrees er echter voor dat dit met momenten lang kan duren doordat ik dus zelf niet altijd meteen weet, waar elk idee zit. En soms terugkoppeling krijgen iets moeilijker is. Omdat er over bepaalde zaken langer besproken wordt. We kunnen wel een lijst maken, maar don't shoot the messenger ;-)
 

seayeon

Bekend Lid
@Kr33log wees eerlijk wat hebben we in de laatste 2 jaar van updates gehad
Eigenlijk niks speciaal , de game blijft altijd exact hetzelfde , het forum daarentegen heeft een overhaul gekregen
Maar daar hebben we eigenlijk niks aan

Nu ik snap dat jij en de mods hier misschien niet veel kunnen doen
Maar we moeten realistisch blijven , met de huidigebalans in kronen/progressie in early game maken nieuwere spelers nog minder kans
En door de lack of new content zijn de ervaren spelers ook gestopt
Het verbod op dualaccounting en multi-accounting zorgt er ook voor dat mensen die maar 6-8 aanwezig kunnen zijn per dag in het huidige TWklimaat niet mee kunnen

Ik heb hier een post over gedaan bij suggesties , en imo is dat de oplossing om de playerbase te vergroten
Ik sta nu op het punt dat nadat ik met RGK en @Gungnir gedealt heb , ik niet echt meer een nut zie dit spel te spelen , er is altijd maar 1 goede stam per wereld zoals ook nu op W45

Maar als inno er niks aan doet , voorspel ik dat TW2 en zeker de NL versie geen 2 jaar meer bestaat
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik begrijp dat langs spelerskant zijde, niet veel zichtbaar was. Echter kan ik vertellen dat InnoGames aan de achterzijde toch aan heel wat zaken heeft gewerkt. Zaken waar ik niets over mag zeggen, maar andere zaken waar we binnenkort hopelijk de eerste dingen van gaan zin.

Jammer genoeg is niet alles vlekkeloos verlopen. (denk aan laatste report in hover overzicht) tot een report tool of nieuwe items. Dit zijn maar paar kleine dingen, waar ik momenteel op kom waar jullie al iets van kunnen zien. Tal van andere zaken zijn in de laatste fase en komen dus ook hopelijk snel naar het spel!

Zoals je zegt proberen wij (het moderatorsteam) alles eraan te doen om toch zoveel mogelijk feedback en ideeen naar InnoGames door te sturen. Maar jammer genoeg kunnen wij zelf geen nieuwe dingen maken (wat voor mij soms frustrerend is)

Ik hoop ook oprecht dat ik snel weer een nieuwe changelog kan aankondigen, want dat is iets wat ik meestal het liefste doe ;-) (tegenover andere aankondigingen)
 
Bovenaan