kronen tegenwerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1939

Guest
Misschien een leuk idee als ze een wereld maken waar je bijv 15.- moet inleggen om deel te nemen, maar dat t dan een kroonloze wereld is? Zo zou je spelers die gewoon het spel proberen te spelen ook een kans geven te genieten namelijk ;)
Nu is het zo dat van de top 50 spelers op een wereld 35 of 40 daarvan op het begin flink wat kronen hebben gebruikt.. :/
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Ik snap je helemaal, alleen.. ik denk dat wij er als NL atm weinig aan kunnen veranderen.. vergeet niet dat alles market (alle landen) breed gaat..
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Ik speel zonder kronen, maar ik ga dus echt geen 15 euro betalen om op een kroonloze wereld te spelen. Dan moet je alsnog betalen om een gratis spelletje te spelen. Beter zou dan een wereld zijn waar limiet zit op het aantal kronen wat er per maand gekocht kan worden. Of een wereld waar iets minder premium fucties zijn, zoals geen verkenners bijv.
 

DeletedUser1939

Guest
Ik speel zonder kronen, maar ik ga dus echt geen 15 euro betalen om op een kroonloze wereld te spelen. Dan moet je alsnog betalen om een gratis spelletje te spelen. Beter zou dan een wereld zijn waar limiet zit op het aantal kronen wat er per maand gekocht kan worden. Of een wereld waar iets minder premium fucties zijn, zoals geen verkenners bijv.
Het probleem is alleen dat inno dat niet zal doen omdat ze dan minder inkomsten krijgen. En de wereld waar ik nu op speel (yburg) zijn verkenners echt geen probleem. Het gaat om spelers die 10 bijl clears op een dag klaar kronen... Dus inno gaat geen limiet leggen want dat haken dit soort spelers af.. Dat willen ze natuurlijk niet ;)
Terwijl als ze een kroonloze wereld maken waar je 15 euro aan zou besteden zouden ze ook geld krijgen van spelers die normaal niks kopen. Dus compenseert zich dat elkaar..
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Helaas is Tribal Wars 2 een Free-to-play spel. Hierdoor mag het geen wereld openen waar je geld of kronen voor moet betalen. Ook is het niet mogelijk om een volledige non-crowns wereld te openen. Spijtig genoeg zal dit idee er niet doorkomen. Daarom verplaatst naar het archief.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik weet niet wat er juist allemaal mogelijk is in het al dan niet blokkeren van kroonfuncties. Ik kan wel zeggen dat dit soort limieten of gelimiteerde kroonfuncties nog niet op de planning staat voor dit jaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan