Koninkrijk overzicht

DeletedUser

Guest
Is er ook iets als een koninkrijk overzicht met provincienamen????
 

DeletedUser

Guest
je hebt de wereld Castel del Monte, die is weer verdeeld in koninkrijken en deze koninkrijken hebben weer provincies, ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe dit er uitziet.... dus een kaart zogezegd......
De kaart die je kan genereren geeft dit niet weer......
 

DeletedUser516

Guest
nou wat handig zou zijn is iemand die de hezhi kaartjes op forum kon maken :D dat vond ik altijd wel leuk ... en handig
 

DeletedUser50

Guest
Hier is geen duidelijk overzicht van, nee. Je zult het moeten bekijken aan de hand van de rivieren, die de koninkrijken van elkaar scheiden.
Verder weet ik niet precies wat er met een hezhi kaartje wordt bedoeld, dus geen idee of dit inderdaad zo handig is :)
 

DeletedUser476

Guest
Er staat me iets van bij dat deze rivieren niet altijd kloppen, of is dit al opgelost? En nog een vraag, hoeveel provincies vallen er onder een koninkrijk ongeveer?
 

DeletedUser488

Guest
als het goed is zijn er per wereld 100 koninkrijken met elk 100 provincies met elk ongeveer 30 dorpen. dus 300 000 plekken waar een dorp kan liggen.
zelf heb ik ook gemerkt dat de rivieren niet kloppen, of de ranglijsten per koninkrijk iig niet. (niet te maken met de huidige ranglijsten updae niet bug)

het zal wel handig zijn als er een iets duidelijkere manier is om kaarten te maken met aangegeven hoe de verdelingen in koninkrijken en provincies liggen ja.
 

DeletedUser516

Guest
Grey Worm;n13133 zei:
Hier is geen duidelijk overzicht van, nee. Je zult het moeten bekijken aan de hand van de rivieren, die de koninkrijken van elkaar scheiden.
Verder weet ik niet precies wat er met een hezhi kaartje wordt bedoeld, dus geen idee of dit inderdaad zo handig is :)

dit is zo een hezhi kaartje op deze toevallig de ODD , van top spelers , maar je hebt ook top 15 ranglijst , oda , odd , top 10 stammen enz enz

http://puu.sh/fZBVB/7920fe250e.jpg
 

DeletedUser

Guest
bingokiller;n13181 zei:
dit is zo een hezhi kaartje op deze toevallig de ODD , van top spelers , maar je hebt ook top 15 ranglijst , oda , odd , top 10 stammen enz enz

http://puu.sh/fZBVB/7920fe250e.jpg

dat kunnen we nu ook via tw2-tools.com, maar had gehoopt dat er een duidelijker overzicht van de wereld met zijn koninkrijken en provincies
 

DeletedUser516

Guest
SolomonKane;n13225 zei:
dat kunnen we nu ook via tw2-tools.com, maar had gehoopt dat er een duidelijker overzicht van de wereld met zijn koninkrijken en provincies

ja kan wel met TW 2 tools een kaartje maken , maar daar staat niet top 10 ODA spelers of ODA stammen of ODD spelers enz. bij ... wat duidelijkheid met continent ranglijsten zou idd ook niet onaardig zijn of zo eenkaartje van TW 1 dat je makkelijker zelf kleurtjes kan geven aan spelers of stammen
 
Bovenaan