Kaartje

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Omdat er om gevraagd is doe ik maar een analyse (jullie kunnen dit zelf ook doen). Deze analyse zal niet heel uitgebreid zijn en zal een negatieve insteek hebben. Als je het daar niet mee eens bent dan moet je het zelf maar doen. Dan heb je geen last van mijn gezeur.

Kaartje:
W43 Map.jpg

Zonder legenda schiet je dr niet veel mee op. Dus bij deze:
W43 Legenda.jpg

Zoals je kan zien is ROW met grote afstand de nummer 1 stam. Wat een verrassing. Ik sla achterover van dit nieuws.
Hoe groot zijn ze dan? Dat zie je in het volgende plaatje:
W43 Stam ranglijst.jpg

Ze hebben nu al 41% van de top 10. Ze hebben bijna 800 dorpen meer als de nummer 2. Wat een spannende wereld zal dit zijn.
Enige positieve (want ja dat kan ik wel) ze hebben wel lekker wat ODA. Maarja aan de andere kant hoe moeilijk is dat ook als je zo'n overmacht hebt.

Hoe komen ze aan zo'n overmacht vraag je je misschien af? Simpel, je zoekt in het begin wat bekende namen. Daarmee ga je samen in 1 stam en dan noem je je zelf heel stoer Us against rest of the world. Dan lijk je heel stoer want je neemt geen bgs en naps. Je vecht tegen de rest. Ja maar dat doe je wel met alle bekende spelers. Dus hoeveel uitdaging heb je dan nog?

Heb ik ook nog een spelersranglijst voor jullie. Daarop kan je al helemaal zien hoe saai of deze wereld is, of snel zal worden.
W43 Speler ranglijst.jpg

Van de top 15 zijn er 2 spelers niet van ROW. Dat zegt genoeg toch?

Dit was mijn eenmalige analyse van een uiterst saaie wereld die waarschijnlijk in de eerste maand al beslist was. Als jullie nog een analyse willen dat kan wel: maar dan moet je er voor betalen want ik heb geen zin om weer vrijwillig zo'n saaie wereld te gaan analyseren. W41 vind ik nog wel grappig omdat die wereld nu nog niet gespeeld is. Maar W43 is eigenlijk al beslist.

Met vriendelijke groeten.
 

DeletedUser1388

Guest
Bleh, dat is inderdaad een erg beknopte manier van samenvatten, zo is deze stam absoluut niet ter wereld gekomen namenlijk :(
 

DeletedUser2153

Guest
@Uthred
Pracht analyse met dat kaartje, %. Het ziet er erg mooi uit.
(helaas wel de harde waarheid)

Hoe komen ze aan zo'n overmacht vraag je je misschien af? Simpel, je zoekt in het begin wat bekende namen. Daarmee ga je samen in 1 stam en dan noem je je zelf heel stoer Us against rest of the world. Dan lijk je heel stoer want je neemt geen bgs en naps.
Ze hebben gewoon een BG met de nummer 5 stam KOH en TWW.
Ze zijn de enige stam met leden die nog kwistig kronen gebruikt. (niet alle ROW spelers)


Mijn def punten zijn meer dan de gehele Row stam bij elkaar. Behalve dat het merendeel goede spelers zijn hebben helaas vele spelers en stammen besloten dat collaboratie of een nieuwe wereld/spel leuker is dan tegen ROW vechten.
 

DeletedUser2153

Guest
Niet??
Dus die clear die 2 seconden voor jouw clear kwam van TWW was puur toeval??
Je pakte een dag later ook nog het dorpje van die speler waar de doodgelopen clear vandaan kwam. Wat een toeval.....
 

DeletedUser974

Guest
@Uthred
Pracht analyse met dat kaartje, %. Het ziet er erg mooi uit.
(helaas wel de harde waarheid)

Inmiddels wel ja, wij hebben enorm hard geknokt om andere rivaliserende stammen weg te werken en hebben ook zeker evenveel 'bekende' namen weggespeeld als bij ons in de stam zitten, ik vind het een beetje oneerlijk om nu te doen alsof we vanaf het begin een beetje hebben lopen aankloten, dat wij er nu zo voorstaan zoals het is komt door hard werk, moeten wij nu dan opeens de helft van de 'bekende namen' uit de stam gooien omdat we aan het winnen zijn?

Ze hebben gewoon een BG met de nummer 5 stam KOH en TWW.

Neehoor, dat klopt niet. Wij hebben geen BGS
.

Ze zijn de enige stam met leden die nog kwistig kronen gebruikt. (niet alle ROW spelers)

Allereerst vind ik dit altijd een laf excuus om het op kronen te gooien, ook zonder kronen kan je gewoon meedoen.
Verder vind ik ook altijd dat als je dit argument maakt je er zelf wel zeker van moet zijn dat je je niet schuldig maakt aan dezelfde daad.
In mijn oorlog met Blastix bijvoorbeeld heb ik tot nu toe 0 kronen uitgegeven, waar er aan zijn kant al voor een paar duizend kronen muren omhoog gegooid zijn.



Mijn def punten zijn meer dan de gehele Row stam bij elkaar. Behalve dat het merendeel goede spelers zijn hebben helaas vele spelers en stammen besloten dat collaboratie of een nieuwe wereld/spel leuker is dan tegen ROW vechten.

Ook dit is zeker niet zonder slag of stoot gegaan.

Zie mijn comments in rood.

Ik wil graag nog wel gezegd hebben dat ik verder de uithoudingskracht van Gogo4 en Blastix enorm waardeer.
Zij gebruiken alle tactieken die mogelijk zijn en balanceren op het randje van wat toegestaan is (of net een beetje erover ;P) om hun accounts levendig te houden. Dat is ook wel eens leuk, in ieder geval stuk leuker dan iedereen die maar in een nieuwe wereld begint (want er start toch elke dag een nieuwe) als die een clear incaseert.
 

Axeterminator

Casual Lid
Niet??
Dus die clear die 2 seconden voor jouw clear kwam van TWW was puur toeval??
Je pakte een dag later ook nog het dorpje van die speler waar de doodgelopen clear vandaan kwam. Wat een toeval.....

Zij stoppen ermee en dumpen de troepen op jullie, daarna edel ik het lege dorpje, niet zo moeilijk. Ook hebben zij mij benaderd, omdat ze wilden dat hun dorpen liever in handen van mij kwamen in plaats van LoL/Unitas. Waarom ze een hekel aan jullie hebben weet ik niet, maar dat is jullie probleem niet de mijne ;)
 

DeletedUser2153

Guest
Dus die elephantino gaat niet bij ROW en durft tegen jullie te vechten?

Wat is dat nou met KOH? (honor??)
De stam werd omhoog gekocht door Tijger die jullie vervolgens vakkundig opbliezen. De overige spelers gaan gewoon makkelijk collaboreren met jullie.

Kunnen jullie het spel alleen op very easy mode spelen?
Denk dat b.v. Mctasty, Ilmagico, Pink en Queen toch meer dan genoeg bekwaam zijn om zonder ze de wereld te winnen?!

Raar dat jullie het dan niet eens zijn met de analyse van Uhtred....
 

Droeftoeter

Casual Lid
@Sniped Wie waren die 'bekende' namen dan die jullie hebben weggespeeld. Want ik snap wel hoe zuhtred hier bij komt. Alle bekende namen die ik zie zitten bij jullie. En nee je hoeft ze niet uit de stam te gooien. Maar misschien een volgende wereld met wat andere mensen starten. Maakt de uitdaging voor jezelf ook leuker;)

En verder of ROW bgs en/of naps heeft weet ik niet (ik weet ook niet of uhtred zo diep in de wereld zit dat ie ons dat kan vertellen?). Maar ik weet uit ervaring dat ilmagico niet vies is van een napje afsluiten als m dat beter uitkomt. En dan vervolgens hem verbreken plus op dat moment ook de beste speler van die stam naar zn eigen stam toehaalt. Dus ja zou me niks verbazen als ze dat deze wereld ook gedaan hebben.
 

DeletedUser2153

Guest
@Droeftoeter
Dat is idd een aantal keren voorgekomen. Huts b.v. (speelt hij eigenlijk nog?. die pakt alleen bb en doet af en toe een suicide clear op Blastix)

KOH
Ik zie dat op een enkele na iedereen inmiddels in jullie stam zit. Dus idd geen BG meer.

@Sniped.
Kwistig = Meer dan de rest.
Persoonlijk zie ik kronen gebruik als een keuze.
Blastix gebruikt kronen voor o.a. het uppen van de stam in het begin en, easy play en heeeeeel af en toe een muurtje. (1000 trebs in het juiste dorp op het juiste moment werken beter)
Persoonlijk heb ik al tijden hetzelfde aantal kronen.
b.v. MCburger werd uit positie gespeeld en koopt zijn muur van 1 naar 20 binnen een minuut, zijn pala kom ik wel erg snel weer tegen.
b.v. Heer ter Leede gebruikt bijna altijd een verkenner zelfde als Ilmagico bij gok aanvallen. (persoonlijk heb ik niks met verkenners, het geeft geen spanning bij een aanval als je ze gebruikt)

Op het randje van het toelaatbare.....
Blastix heeft nooit troepen of iets anders gebruikt zonder toestemming van een co.
Ik begreep dat Blastix een berichtje kreeg van 1 van jullie spelers. Als je nog een x aanvalt met je co dat ga ik een ticket aanmaken. (Blastix begreep dit geeneens)
Op dat moment was alleen Vlokje co van die aanvallende speler. Het was een eigen keuze van die speler.

Hoe komt het dat sommige dorpen wel erg vol staan.
Vragen aan bepaalde genereuze spelers in het achterland. Niet te vaak en bijna altijd precies een dag voordat jullie het betreffende dorp aanvallen....
 

DeletedUser2153

Guest
@Sniped. (als je Pink?? bent mijn complimenten voor je goede spel)

Inmiddels wel ja, wij hebben enorm hard geknokt om andere rivaliserende stammen weg te werken en hebben ook zeker evenveel 'bekende' namen weggespeeld als bij ons in de stam zitten, ik vind het een beetje oneerlijk om nu te doen alsof we vanaf het begin een beetje hebben lopen aankloten, dat wij er nu zo voorstaan zoals het is komt door hard werk, moeten wij nu dan opeens de helft van de 'bekende namen' uit de stam gooien omdat we aan het winnen zijn?
Nee jullie hoeven geen spelers uit de stam te gooien maar jullie nemen nu 8 nieuwe spelers erbij de afgelopen dagen.
 

DeletedUser2152

Guest
Yup Sniped is een topper. Ik heb 1 keer tegen hem gespeeld. Toen ben ik uit wanhoop gestopt met TW2. En na zo´n twee jaar later weer eens begonnen.
 

DeletedUser2233

Guest
zo gaat het op elke wereld toch? iedereen zoekt elkaar op begint een massa stam en voorderest ben je als nieuweling kansloos
 

Droeftoeter

Casual Lid
zo gaat het op elke wereld toch? iedereen zoekt elkaar op begint een massa stam en voorderest ben je als nieuweling kansloos

Jammer genoeg wel ja. Maakt het spelletje in mijn ogen dood. Nieuwe spelers krijgen geen kans, doordat veteranen in een grote club bij elkaar gaan. Ze nemen hier nu nog meer leden op, blijkbaar was er nog te veel uitdaging voor ze op deze wereld.
 
Bovenaan