Jaunpils

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Misschien een idee voor de volgende keer om dit gewoon te melden zonder dat hier talloze keren naar gevraagd wordt? Dit heeft ook met een stukje communicatie te maken vanuit mods wat de laatste maanden te weinig gebeurt. Een berichtje met: duurt wat langer want... is niet zo moeilijk toch? Daarnaast is het zeker niet de eerste keer dat een community contest te laat wordt gepost en het lijkt me niet dat dit probleem zich bij elke contest heeft voorgedaan.

'Talloze keren' is ook wel een klein beetje overdreven als we eerlijk zijn of niet? De vraag is 1 dag nadat de wereld open is gegaan gesteld, Het is niet alsof er 2 weken lang op een reactie gewacht is, met herhaaldelijk vragen. Dat dat het geval is geweest met de vorige wereld is vervelend, maar toen viel het niet binnen mijn takenpakket, ondertussen heb ik dat er vrijwillig extra bijgenomen. Nou is het overigens ook niet zo dat er per se een wereld contest op de openingsdag zelf moet verschijnen, het doel is altijd wel om zo snel mogelijk met 1 te komen, maar er kunnen zaken spelen waardoor we toch besluiten om ermee te wachten. Als je daar dan een vraag over stelt zul je daarop altijd zo snel mogelijk, dat is in ieder geval mijn intentie, antwoord krijgen. Te laat = 2 weken zonder communicatie, daar is in dit geval geen sprake van.


Dit bedoel ik met een stukje communicatie. ipv te zeggen "makkelijke invulling" en "je eigen mening" kan je ook heel makkelijk zeggen wat er op dit moment speelt en waarom er vertraging is. Dit besluit je pas na mijn derde reactie te doen. Hierdoor moet ik assumpties doen waarom iets vertraging heeft. Een open en duidelijke communicatie voorkomt al een hoop gezeik. ;)

Het stukje makkelijke invulling gaat erover dat onze, of in dit geval mijn taken, zich enkel tot het forum zouden beperken. En dat het gezien de rust op het forum dus enkel laksheid kan betreffen, prima als je dat vind, dat is dat stukje eigen mening die je gewoon hebben mag. Ik ben het er in ieder geval stellig mee oneens. De assumpties maakte je al op voorhand, zonder enige vorm van reactie vanuit mij/ons af te wachten. Dat je daar door voorgaande gevallen wat minder geduld voor hebt kan ik ook prima plaatsen / begrijpen, maar de redelijkheid is zo wel een beetje zoek geraakt.


Dat lijkt mij alleen maar een reden om de rechten aan meerdere personen te geven toch? Je zegt het zelf, mensen hebben een eigen leven, dat is prima, maar zorg er voor dat je voldoende mankracht hebt om aan de basistaken te voldoen.

Ook dat gaat niet altijd op, meer taken naar 1 persoon doorspelen, zorgt er enkel voor dat die de aandacht over meerdere taken moet verdelen naast zijn/haar reguliere dagplanning. Dat loopt ook niet altijd goed af, natuurlijk kun je dan ook altijd kijken naar extra teamleden. Maar voor een korte termijn is dat ook niet altijd de ideale oplossing, omdat er daarna weer te weinig werk liggen kan. Gevoelige balans.
 

Lyca

Casual Lid
Misschien een idee voor de volgende keer om dit gewoon te melden zonder dat hier talloze keren naar gevraagd wordt? Dit heeft ook met een stukje communicatie te maken vanuit mods wat de laatste maanden te weinig gebeurt. Een berichtje met: duurt wat langer want... is niet zo moeilijk toch? Daarnaast is het zeker niet de eerste keer dat een community contest te laat wordt gepost en het lijkt me niet dat dit probleem zich bij elke contest heeft voorgedaan.



Dit bedoel ik met een stukje communicatie. ipv te zeggen "makkelijke invulling" en "je eigen mening" kan je ook heel makkelijk zeggen wat er op dit moment speelt en waarom er vertraging is. Dit besluit je pas na mijn derde reactie te doen. Hierdoor moet ik assumpties doen waarom iets vertraging heeft. Een open en duidelijke communicatie voorkomt al een hoop gezeik. ;)



Dat lijkt mij alleen maar een reden om de rechten aan meerdere personen te geven toch? Je zegt het zelf, mensen hebben een eigen leven, dat is prima, maar zorg er voor dat je voldoende mankracht hebt om aan de basistaken te voldoen.
Kan jij alleen negativiteit posten of heb je ook nog wat nuttigs te zeggen? Mods doen dit vrijwillig man...
 

triplex

Nieuwerd
Lol demo, ga eens gewoon spelen ofzo inplaats van alles en iedereen te ambeteren. De mods doen dit gwn vrijwillig dus ik vind dat we allemaal gewoon respect voor hun moeten hebben. In mijn ogen doen ze hun best ze reageren vaak vrij snel en doen hun best om de dingen door te geven en op te lossen. Beetje respect dus graag!
 

dark dreams

Nieuwerd
Precies dit stel. Ik heb problemen en heb hulp nodig van support is er 10 van de 10 keer een reactie en oplossing binnen 24 uur. Deze mensen doen dit allemaal vrijwillig. @Demolition Team vind dat je dan wel is wat minder mag gaan klagen. Lijkt erop alsof je stennis aan het schoppen bent om het uur. Heb graag dat je wat meer respect toont richting de mods en alle mensen die het mogelijk maken om tw2 te spelen
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Ik doe mn best, maar daardoor komt de contest dus wel wat later, ik wil hem in ieder geval wel deze week nog online hebben. Dus als de toestemming te lang laat wachten neem ik het mee voor de volgende wereld :).
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Update: Duurde me te lang, dus heb de contest geopend. Zal het voor een volgende wereld alsnog proberen geregeld te krijgen.

PS de categorieën voor deze wereld waren 3-4 weken voor het openen ervan al gekozen, mochten daar vragen over zijn :p
 
Bovenaan