Verholpen Inlogproblemen

Hey!

Ik kom niet op de werelden op de browser?

Ik kan inloggen via de app & ik kan inloggen in het forum.

Wanneer ik inlog bij de browser ga ik naar het scherm met het wereldenoverzicht, dat werkt prima. Het moment dat ik op de wereld klik, krijg ik "ongeldige gebruikersnaam".

Kan iemand mij helpen?

Groet,

Hidde
 

SemTex

Nieuwerd
Toch wel knap hoe er steeds minder spelers op de wereld zitten. Hoe slechter de servers worden. Je zou juist zeggen minder overload op de server.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Bepaalde inlogproblemen voor android toestellen hebben we voornamelijk signalen over gekregen de laatste dagen en daar zijn de devs mee bezig, PC hebben we niet echt meldingen ontvangen behalve een paar dagen terug dat korte moment in de avond. Heb zelf sporadische inlogpogingen gedaan gedurende afgelopen dagen zonder problemen tegen te komen. Rond welke tijdstippen ervaarden jullie deze problemen op PC?
 

Lieveheersbeestje

Casual Lid
Inlogproblemen: tijdstip van onze posts. Denk dat de meeste spelers de moeite niet nemen om een melding te maken,( dan ontvang je dus niet veel meldingen) want we ervaren niet echt of inno-games nog om dit spel en zijn spelers geeft. Kan wel meegeven dat afgelopen dagen/week echt de verbinding overal slecht is. Android, IOS, en pc.
 

Tyranto1

Nieuwerd
Bloed irritant weer niet kunnen connecten altijd een handig tijdstip als je aanvallen moet dodgen straks
 

Lieveheersbeestje

Casual Lid
Zoals voorheen ook al aangegeven is dit elke keer dezelfde tijd als we hier posten in dit topic. Lees die tijd af dan weet je het , in de toekomst zal dit ook zijn. Ook van tyranto1
 

Gaxe

Nieuwerd
Specifieker als dit kan niet: NU. Kom er niet in, blijft op zwart laadscherm hangen na een disconect. Dit gebeurt zo vaak.
 

Caemlin

Nieuwerd
Wat is er aan de hand? Kan nu al half uur niet in de app komen. Heel fijn wanneer er aanvallen lopen. Fout: wereld niet bereikbaar. Dat probleem ligt aan Inno kant want voor de rest werkt alles op mijn iPad.
 

TSM Flaps

Nieuwerd
Wat is er aan de hand? Kan nu al half uur niet in de app komen. Heel fijn wanneer er aanvallen lopen. Fout: wereld niet bereikbaar. Dat probleem ligt aan Inno kant want voor de rest werkt alles op mijn iPad.
op de pc valt ook al evenlang niet in te loggen helaas
 

Caemlin

Nieuwerd
ja, nu weer wel. Maar de aanvallen liepen ondertussen wel lekker door op je dorpen zonder dat je wat kunt doen. Echt heel vervelend dit.
 
Bovenaan