Idee, zowel begin als eindspel

DeletedUser1850

Guest
aspect= x aantal kastelen in bezit hebben voor een aantal weken ipv de overwinningspunten of dominatie

het idee is niet helemaal echt in detail, maar meer een begin idee dat verder uitgewerkt kan worden

idee zowel begin als eindspel.jpg

*bij de 34u tijd kan je het kasteel niet aanvallen*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

seayeon

Bekend Lid
Het kasteel dat je beschrijft lijkt teveel op het wereldwonder van Travian alleen slechter uitgewerkt en onnodig ingewikkeld

Waarom maar 34 uur om te deffen?
Waarom maar 3 clears

In 34 uur tijd zet je in een dorp genoeg def om bijna oneindig veel clears tegen te houden
De kunst is genoeg trebs hebben

Ook werk je dan weer naar een 40% dominantie geval van TW1 wat hier nooit zal werken , aangezien het meestal 1 stam tegen de rest is
En vaak wint die 1e stam nog ook

Het is moeilijker dan mensen denken om een eindspel te ontwikkelen
Toen ik aangaf dat er geen enkel goed uitgewerkt idee was op het forum , had ik gehoopt op een goed uitgewerkt idee van iemand

Maar er komt maar niks , je kan niet op 24 uur effe een idee in elkaar flansen en denken dat support er zelfs maar iets mee gaat doen
Neem je tijd , doet je research wat endgames op andere soortgelijke games bieden en probeer daarvan af te wijken

Werk iets uit , en neem je tijd we wachten al jaren op een fatsoenlijke endgame en het is gewoon zielig om dan te denken dat je op 24 uur iets kan verzinnen wat en schappelijk is om te implementeren , als gebalanceerd is

Pls , step up your game
 

DeletedUser1850

Guest
zoals ik al zei is dit een begin idee en dat verder uitgewerkt kan worden en alles een voorbeeld is...
 

seayeon

Bekend Lid
Er is totaal geen uitleg welke reden er is voor de bepaalde regels die je toevoegd
Maw er valt gewoon niet verder op te bouwen
 

DeletedUser1850

Guest
omdat het voorbeelden zijn...

34u kan 10u zijn of je kan blijven stacken (en dan moet je uw eigen dorpen ook nog kunnen stacken get it)
kasteel kan ipv een siege gewoon een x aantal troepen in staan die gecleared moeten worden met vervolgens edels
3 aanvallen per dag kunnen oneindig veel aanvallen zijn.
40 kastelen kunnen even goed 50 of 60 zijn, eventueel edel loop tijden op kastelen verminderen/ kastelen kunnen bv op elkaar grote aanvallen maken (paar spelers sturen x aantal troepen naar 1 van hun kastelen waardoor er 1 groot leger ontstaat dat vervolgens verstuurd kan worden naar een vijandelijk kasteel, kasteel heeft offcourse x aantal voorraden.. )

net uit men duim gezogen, creatief hoef je er niet voor te zijn.

bij innogames hebbe ze volk genoeg om er verder over na te denken en ja looogisch dat zoiets programmeren lang kan duren..

ik ga mij ook nie bezig houden met alles in details te zetten, krijg er toch niks voor en innogames kan het idee zelf ook voortzetten met hier en daar aanpassingen en waarschijnlijk toepassingen enzovoort.
 

DeletedUser1910

Guest
gaat dit nu over de suggestie van gungnir over de endgame of over een discord groep..?

want voor het laatste heb ik een speciale topic aangemaakt, de knuffeltopic :D


ohja ds, dit zijn suggesties hè, je hoeft geen volledig uitgewerkte verslag in te leveren met code en al..
 

DeletedUser1850

Guest
@seayeon Wil je nu eens stoppen met je commentaar altijd, ik zet hier een idee net zoals een ander en je komt altijd met een hoop geklaag.

Er zijn al meerdere ideeën die totaal niet afgewerkt waren of in detail waren dat nu ingame zijn.

en wil je de rest verwijderen want dat heeft totaal niets te maken met dit topic
 

seayeon

Bekend Lid
Zoals? welk endgame idee dat niet uitgewerkt is is toegevoegd?
De enige feature die ik heb zien toegevoegd worden is een suggestie van @Sniped ivm laatste rapportje voor farms
Hij heeft niet alleen een goed idee voor gebracht
Hij had zelfs al een design gefotoshopped , het design dat inno nu ook gebruikt

Voor de rest zie ik niet veel gamechanging features die toegevoegd werden
Ik geef commentaar voor een reden , zodat je misschien kan zien wat er nodig is om hier verandering in te zien

Ik heb zelf beta-testing gedaan voor meerdere games , en zo een inconcrete suggesties gaan nooit wat bereiken
Ik probeer te helpen , ik wil zelfs ondanks alles samen met jou eens praten over een een endgame design en die goed uitwerken in de hoop dat we goede feedback krijgen van Inno in het algemeen

Maar ik vrees dat hier weinig fatsoenlijke reactie op zal komen omdat er te weinig details worden uitgelegd , die daarna vooral balance wise getweaked kunnen worden door het Inno-team

Een endgame designen kost hopen tijd , en is niet iets waar inno enige intentie voor lijkt te hebben om zelf te ontwikkelen
Ik hoop dat je ondanks je haat naar mij toe kan inzien dat ik het beste wil voor de community , en probeer kritiek te geven waar nodig om zo te kunnen bouwen naar een idee dat steek houd.

Mvg
Seayeon

PS : @wiebe king , dit is kritiek in het algemeen over zijn denkwijze , hij lijkt het beste te willen voor de community en to be quiet honest , dat wil ik ook , maar als we geen kritiek kunnen geven op elkaars mis-interpretaties en elkaars ideeën dan komen we nergens.
 

DeletedUser1910

Guest
"Gegroet, veroveraar van dorpen en kastelen," Ik kijk nu pas voor het eerst op de sollicitatie link, maar is dit een plausibele hint van een nieuwe feature? @Kr33log

of staat dit er al heel lang zo?

Screenshot_20200801-130351_Chrome.jpg
 

DeletedUser1910

Guest
aspect= x aantal kastelen in bezit hebben voor een aantal weken ipv de overwinningspunten of dominatie

het idee is niet helemaal echt in detail, maar meer een begin idee dat verder uitgewerkt kan worden

Bekijk bijlage 2467

*bij de 34u tijd kan je het kasteel niet aanvallen*

dit topic gaat over het toevoegen van kastelen, hetgeen wat ik liet zien ging over een bericht van @Kr33log waarin hij de tekst begint met "gegroet, veroveraars van dorpen en kastelen" dus dat gaat geheel over dit topic. in tegenstelling tot 90% van uw posts op elke topic waarin je puur met zelfverheerlijking bezig bent..
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik kan je zeggen dat de "En kastelen" niets te maken heeft met een nieuwe functie en dit er eigenlijk al vanaf dag 1 instaat. Verder wil ik ook vragen om on-topic te blijven.
 
Bovenaan