Huidige bugs(lijst) in het spel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lieveheersbeestje

Casual Lid
Als je bugs weet/kent laten we het hier samen noteren, zodat we zien hoeveel bugs er zijn en waar we op moeten letten als we dit spel gaan spelen.

lijst:

- iphone, gwendoline op een wereld, en je logt in een non-gwendoline wereld zie je alsnog het rad.
- iphone, preset (dubbeltik) gebruiken om te farmen laat je app crashen elke keer, maar als je daadwerkelijk de preset aanklikt en dan dubbel klikken, dan werkt het wel. (1x dubbelklik laat de app altijd crashen, gebruik eerst preset icoontje)
- timing bug, tijdens een trein je clear voor je edels sturen en bij aankomst je edels voor je clear kriigen.
- iphone, herplaatsen tijdens avond en nacht laat je game crashen. (Herplaatsen onmogelijk)
- iphone, aanvallen tijdens avond en nacht laat je game crashen. ( kan alleen sturen met presets ).
- iphone, verdediging sturen tijdens avond en nacht laat je game crashen. ( onmogelijk om te verdedigen )
- soms upgrade je een gebouw, maar na de upgrade krijg je het level niet, maar zijn je grondstoffen wel weg.
- beschermingsbug, iphone? Soms farm je druk je mis dan krijg je een pop-up melding of je zeker weet dat je wil aanvallen mbt. Beginners bescherming, er is een bug die ervoor zorgt dat de melding niet binnen krijgt en dus je niet op niet sturen kan klikken en toch aanvalt waardoor je beginners bescherming wegvalt.
- sommige bonus plaatjes bij gwendoline zijn niet zichtbaar.
- topics typen gaat niet, alles verspringt in tekst en regels. ( kost je velen malen bewerken om het juist te krijgen ).
- spion sturen in beginnersbescherming toont met de bug geen pop-up waardoor je ook hier je beginners bescherming kan verliezen.
- iphone: een spion sturen op een barbarendorp om je queste af te maken is onmogelijk, want je krijgt een melding dat je dan je beginners bescherming verliest. ( maakt niet uit welk dorp of hoevaak jenhet probeerd, deze popup komt altijd ) je kan dus niet verder spelen.
- spelers die uit de chat worden gezet keren na lange tijd toch terug in de chat. ( bug voegt ze terug toe, maak dus nieuwe chats)
- iphone, 2 in 1 bug, na inkomende aanvallen zie je de aanvallen teruglopen van je tegenstander in tijd ( klopt al niet) en de bug laat dit zien als inkomende aanvallen. ( dus lopen ze terug krijg je eigenlijk een opnieuw inkomende aanval )
- iphone, ga je tijdens tw2 naar een andere app en terug naar tw2 dan is de app vastgelopen en laad niet meer. ( opnieuw app opstarten).
-iphone, als je te snel farmed met dubbelklik, dan loopt het spel vast. ( opnieuw app opstarten ).
-tw2 app laat stamprofielen niet zien, komt niks te staan.
-iphone, als je savonds edel wil sturen dan geeft de app niet de edeltijd aan maar een andere tijd) ( let dus op).
- op de app, bij camouflage laat het nog steeds forten er tussen zien staan.
- Iphone: tijd wordt niet in secondes gegeven bij het versturen van een aanval. Je ziet alleen de uren en minuten, snipen etc. Onmogelijk.
- grondstof pakket die je gebruikt wordt soms niet toegevoegd.
-iphone: als je een grondstoff pakket verkregen hebt uit gwendoline gebruikt, dan crashed je app direct.

--- Meer---

- iphone: Als je je eenheden weg wil sturen als aanval of verdediging, dan is er een kans dat het systeem zegt, niet genoeg eenheden om te versturen.. dat is bizar want... je sleept je balk naar je max aantal eenheden.. dus je kan nooit te weinig hebben. Verschillende keren voor gekomen... vandaag ook weer, bug veroorzaakt een loss van Boog te paard mannen, jammer maar weer.

Te weinig informatie:
- 2e dorp plaatsen eindigt in een fout, dat je de laaste queste niet kan completen, waardoor je 2e dorp niet komt. ( restarten van app oplossing? )
-3e dorp bug ( beginnersbescherming) onduidelijk voor nu.
 
Laatst bewerkt:

Demolition Team

Casual Lid
Toch wel pijnlijk dat dit door een actieve speler opgesteld moet worden en dit niet opgepakt wordt door het InnoGames team. Meerdere probleem die hierboven genoemd zijn spelen al jaren en daar wordt niks aan gedaan. Het bijwerken van iOS en Android software zoals door mods wordt aangegeven is geen reden om de app niet verder te updaten en bugs te verhelpen. Het een zou het ander niet moeten uitsluiten, toch lijkt de hoeveelheid bugs alleen maar toe te nemen, terwijl het TW2 team "ontzettend hard" aan het werk is!

In ieder geval +1 dat je de tijd neemt om een overzichtje te maken van de bugs, goed bezig :)
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Er is intern zeker wel een lijst bekend, we houden er zelf ook 1 bij binnen onze teampagina's. Hier plaatsen we zelf ook bekende bugs van andere markets, mochten ze hier gemeld worden. Uiteraard heeft Innogames ook een intern meldingssysteem waar deze bugs allemaal terecht komen en in een lijst verwerkt staan. Het is er dus wel, enkel niet voor spelers beschikbaar.

Updates in de software van iOS en Android is geen reden om de apps verder up te daten / bugs erin te verhelpen, maar wel een reden waarom nieuwe bugs verschijnen of terugkomen.

Verder ben ik het er volledig mee eens hoor dat het voor sommige bugs enorm lang duurt voor er een oplossing gevonden is, het is intern een van mijn grotere frustraties om constant achter langdurige bugs aan te moeten zitten. Zeker als je het al jaren doet.
 

Lieveheersbeestje

Casual Lid
Deze lijst is niet bedoeld om innogames in kwaad daglicht te zetten, maar om de huidige spelers te laten zien waarmee men kampt als je dit spel wil spelen. Wat fijn zou zijn aan nieuwe/bestaande spelers is dat een melding komt als je begint aan een nieuwe wereld dat dit spel vol met bugs zit en of ze het Algemeen forum willen bekijken voor de actuele bug status. Natuurlijk schiet innogames hun eigen in hun voet omdat ze dingen niet op orde hebben maar denk dat je dan wel wat moraal kweekt bij de spelers en meer eerbied bij spelers, dat weer ten positieve komt naar innogames toe, dan ze eigenlijk maar een half spel te geven, niks te melden en dat ze dit zelf maar uit moeten zoeken en of, tijdens het spel pas erachter komen dat het zo en zo in elkaar steekt.
Dat komt al heel anders over bij “ een community”, dan ze maar in het ontwetendheid te laten. ( dit geeft een heel slecht gevoel af bij spelers ).
 
Laatst bewerkt:

Lieveheersbeestje

Casual Lid
Nieuw: Iphone… herplaatsen overdag niet meer mogelijk! ( trebs kan ik niet herplaatsen, dan crashed de app meteen, kan het blijven doen alleen blijft crashen ). Op dit moment is het spel niet speelbaar op de iphone, @innogames, dit kan je toch niet verkopen? Ik kan helemaal niks mee dan gewoon domweg gebouwtjes aanzetten en eenheden en een beetje typen. Ik wordt in al het overige gehinderd door die bugs… #pissed. Er wordt ook niks aan gedaan, dat is gewoon een feit.. ze slenteren maar achter de feiten aan en het wordt erger en meer…Sluit gewoon die app voor de iphone of doe er iets aan, dit is gewoon te erg voor woorden. Ik kan gewoon letterlijk niets doen, zie ook de buglijst. @Kr33log Beste tip van dit jaar; gooi de tw2 iphone app eruit! Je kan er niet op spelen… Schaam je diep innogames! Dat je dit nog steeds durft… ik moet helaas stoppen omdat het gewoon op de iphone niet te spelen is door de massa bugs!
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Enkel bij het herplaatsen van trebs? Wat is de loopafstand die je ze wil laten lopen ongeveer?
 

Lieveheersbeestje

Casual Lid
Doet er niet meer toe, zoveelste bug.. spel is niet speelbaar. Heb elke bug in de afgelopen jaren wel 20x vermeld met dikke lap tekst erbij… en noppes nada gebeurt er :) ben er wel klaar mee. Dus niet aankomen met geen meldingen geen weet, er is genoeg door mezelf gemeld en gebeurt niks, daarom ga ik er niet eens meer op in (je vraag). Deze jongen gaat de app verwijderen.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Je noemt specifiek de trebuchets als oorzaak, een eenheid die over het algemeen bekend staat om de lange looptijd.

Ik vraag dus naar de looptijd zodat ik kan uitsluiten of het de crashen veroorzaakt door troepenbewegingen rond middennacht bug is, of dat het inderdaad een nieuwe bug kan zijn aan de herplaats functie via iOS. Als je daar niet meer op wil antwoorden kan ik dat ook heel goed begrijpen, de frustratie heb ik volledig begrip voor.
 

Lieveheersbeestje

Casual Lid
vanavond lekker tw2 spelen: ik krijg een inkomende edel aanval, wow leuk! Actie :) hmm wat zal ik doen OS herplaatsen? Nee dit lukt niet door de bug, shit noujah volgende… hmm ik ga deffense sturen om het dorp te stacken! Hmmm nee dit lukt ook niet door de bug… beiden gevallen crashed de app meteen…. Hmmm pfff uhmmmmm , ja ik weet het! Ik stuur een clear + edel direct na zijn aanval op me dorpje, geweldig!!! Ow wacht, savonds/snachts aanvallen lukt niet, dan crashed de app ook. Zojuist toch alle 3 geprobeerd en de app crashed zoals altijd…. Hmmm ik kan dus eigenlijk helemaal niks doen met deze tw2 en dus ook niet spelen / verdedigen / aanvallen damn………….. heb niet genoeg stipjes
 

Lieveheersbeestje

Casual Lid
Nieuwe bug; iphone inkomende aanvallen geven bij overzicht( dorp info ) verkeerde dorpen door! Of dorpen waarvan de coordinaten helemaal niet van de vijandelijke speler is die je aanvalt, als ik kijk naar zijn dorpen is er geen en dorp met deze coordinaten, de aanvaller etc. Is gewoon 1 persoon, ik kijk 100% goed .De coördinaten kloppen niet van de dorpen die aanvallen.. je kan dus niet zien als je aanvallen krijgt uit welk dorp deze komen.. er staan verschillende coordinaten van inkomende vijandelijke dorpen, maar wordt elke keer verwezen nar hetzelfde dor, terwijl dit dorp ook nog eens andere coordinaten heeft. ( hopla weer een reden om de iphone tw2 te schrappen )
 

Demolition Team

Casual Lid
En alweer een nieuwe, simpel op te lossen bug. Ik vraag me toch echt af of de devs die de app updaten geen brilletje nodig hebben.

Bug:

Ranglijst rangschikken door op OD te klikken (hij zet dan ODA op volgorde)

Ranglijst rangschikken door op ODD te drukken (hij zet dan OD op volgorde)

Ranglijst rangschikken door op ODA te drukken (hij zet dan ODD op volgorde)

Daarnaast kan ik niet eens troepen versturen via de app, omdat de app elke keer afsluit. Ook bij aankomsttijden buiten nachtbonus.

Ik weet niet wat er allemaal gedaan wordt op de achtergrond, maar het wordt er zeker niet beter op. Het wordt letterlijk met de dag slechter, de niet nachtbonus bug had ik nog niet ervaren. En dan even de seconden. Welk genie kwam met het idee om bij een spel wat echt om timing draait met edeltreinen en snipen geen seconden weer te geven via de iPhone app maar enkel uren en minuten? Hoe verwacht je dat ik ga timen of snipen? Geen overzicht in de app, geen teller die het aantal incomings voor je bijhoudt? IPhone app gebruikers hebben echt een gigantisch nadeel. Ik las al iets over een tegemoetkoming voor deze spelers in het verleden. Kom maar door hoor Innogames. Een vergoeding geef je als goodwill, omdat je iets in het verleden niet goed gedaan hebt. Innogames geeft iphone app spelers wat kronen, verandert niks aan de app en verwacht dat iedereen tevreden is?

De app is onbruikbaar, sluit minimaal eens in de 2 minuten af. Het probleem is dat niemand die kronen van jullie wilt. We willen het spel gewoon normaal kunnen spelen zonder dat vrijwel elk spelelement krakkemikkig, P2W en buggy is.

NL61 is mijn laatste wereld, daarna zullen jullie geen last meer van mij hebben (ook op het forum). Er wordt hier niks mee gedaan en ik kan mijn tijd en energie veel beter in iets anders dan een dood paard steken. Wat een aanfluiting zeg.
 

Boeing747

Nieuwerd
Het is inderdaad niet meer te spelen zo. Loopt om de haverklap vast. En de app afsluiten en opnieuw opstarten helpt niet. Wat wel soms helpt is om op mijn 4g te gaan en de app dan op te starten. Dit zal dan ook mijn laatste wereld zijn. Ben er ook wel klaar mee zo.
 

Demolition Team

Casual Lid
Meerdere spelers op verschillende werelden worden plotseling van eenheden gestript zonder berichtgeving hierover? Wat een bizarre wending. Onder het mom dat er is gebot? Deze spelers hebben 0 keer Plunderaar/Buitmeester gehaald en botten absoluut niet. Als ze wel zouden botten, zouden ze bovenaan staan in de ranglijst.

Jullie anti-bot tool is stuk, Innogames. Spelers die tijd en geld erin hebben gestopt, zien hun eenheden zonder reden en zonder berichtgeving verdwijnen. Dit is toch geen manier van werken? Hoe kan je een spel nóg verder verpesten? Nou, zo. Als dit morgen niet gefixt is, stop ik ermee, alles op barbaar. De maat is echt vol.

Wat een stelletje prutsers.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Meerdere spelers op verschillende werelden worden plotseling van eenheden gestript zonder berichtgeving hierover? Wat een bizarre wending. Onder het mom dat er is gebot? Deze spelers hebben 0 keer Plunderaar/Buitmeester gehaald en botten absoluut niet. Als ze wel zouden botten, zouden ze bovenaan staan in de ranglijst.

Jullie anti-bot tool is stuk, Innogames. Spelers die tijd en geld erin hebben gestopt, zien hun eenheden zonder reden en zonder berichtgeving verdwijnen. Dit is toch geen manier van werken? Hoe kan je een spel nóg verder verpesten? Nou, zo. Als dit morgen niet gefixt is, stop ik ermee, alles op barbaar. De maat is echt vol.

Wat een stelletje prutsers.

Volgens mij is het eerder al eens aangegeven, maar enfin, dit systeem treed automatisch op indien het het gebruik van bots detecteert. Je krijgt dus geen waarschuwing, dat deel werkt dus volledig naar behoren. Verder kunnen we via het forum niet ingaan op enige vorm van spelregelovertreding, dit zal altijd enkel met de desbetreffende spelers zelf besproken worden via het support systeem voor zover mogelijk.

Ik wil je ook alvast verzoeken om in een eventuele reactie verder niet over mogelijke spelovertredingen door te gaan, want dan komt er gewoon een slotje op het topic te staan. Die waarschuwing telt voor iedereen overigens. Het forum is daar echt niet de plek voor.
 
Laatst bewerkt:

Demolition Team

Casual Lid
Wat een prachtige dag om online te komen en te zien dat al je rapportjes plotseling verwijderd zijn. Geen filters aanstaan en zelf niks verwijderd. Rapportjes in chats ook niet meer beschikbaar. Goed bezig Inno! Nieuwe desktop bug toegevoegd, het gaat steeds beter!
 

Lieveheersbeestje

Casual Lid
Ow das nog niks, moet je nagaan dat de app zo sloom is of dat de server zo krakmikkig is dat hij de packages niet gestuurd krijgt over de tw2 app :) ik heb op Arundel over de 100 dorpen, nou dit hele tw2 app laat niks meer als je op een grote wereld inlogt.. :) het is zelf zo erg.. dat de app daarna niet meer opstart.. en je hem echt moet verwijderen :) want andere wereld kiezen lukt niet omdat de app dus meteen de wereld inlaad die te zwaar is voor de app. ( dan pas kun je weer zeggen dat je al gerigistreerd bent en weer kan inloggen ) XD
 

Lieveheersbeestje

Casual Lid
Even een forum berichtje typen, ownee gaat niet! de bug die al eeuwenlang rond hangt, maakt het niet mogelijk om een forum bericht te typen, want elke keer verspringt de tekst. Communitee 0 - 1000 voor Inno games
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Hoewel ik de frustraties die er zijn heel goed begrijp, en voor een groot deel ook kan delen, begint dit topic nu wel heel erg te veranderen naar enkel een klaagmuur. Ik kan me goed voorstellen dat dat iets is waar de community ook behoefte aan heeft, maar het is niet waar dit forumdeel voor bedoeld is.

Het is daarnaast ook niet de bedoeling dat nieuwe bugmeldingen of aanvullende informatie in 1 topic geplaatst worden in plaats van de al bestaande topics waar sommige van de huidige meldingen op aansluiten. Tevens worden de gegeven formats zo ook niet meer gehanteerd.

Opsommend zal ik daarom helaas moeten overgaan tot het sluiten van de reactiemogelijkheid op dit topic, en hem op korte termijn doorverwijzen naar het archief. Ik hoop op jullie begrip hiervoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan