Discussie Hoe belangrijk is een leider ??

DeletedUser

Guest
Hoe belangrijk is een leider eigenlijk in Tribalwars 2 ? En als deze zo belangrijk is, waar moet deze dan aan voldoen ? Ik ben benieuwd naar jullie gedachtes over dit onderwerp. Over andere onderwerpen kan je me altijd een PM sturen :p:p:p.
 

DeletedUser

Guest
Ligt geheel aan het team is net als bij voetballen
speel je met profs dan ben je als leider een figurant en onderdeel van, speel je met amateurs dan zal leiding meer nodig zijn om grenzen te bewaken
 

DeletedUser1562

Guest
Ligt geheel aan het team is net als bij voetballen
speel je met profs dan ben je als leider een figurant en onderdeel van, speel je met amateurs dan zal leiding meer nodig zijn om grenzen te bewaken

Ben ik het zeker mee eens. Wil ik nog aan toe voegen dat het iemand moet zijn die niet direct plooit wanneer die een beetje onder druk komt te staan.
 

DeletedUser

Guest
@Jah Fighter en @Merops precies dat. Speel je met ervaren spelers dan hoef je als leider niet veel te doen. Maar als er onervaren spelers zijn denk ik dat er meer sturing word gevraagd. Ik zeg daar wel bij dat een speler die minder ervaring heeft niet minder goed is ;) Daarom vind ik ook dat je spelers die je niet 'kent' een kans moet geven. Want er kan altijd een pareltje tussen zitten.

@Dutch Pirate - Ja :p:p
 

DeletedUser

Guest
@Jah Fighter en @Merops precies dat. Speel je met ervaren spelers dan hoef je als leider niet veel te doen. Maar als er onervaren spelers zijn denk ik dat er meer sturing word gevraagd. Ik zeg daar wel bij dat een speler die minder ervaring heeft niet minder goed is ;) Daarom vind ik ook dat je spelers die je niet 'kent' een kans moet geven. Want er kan altijd een pareltje tussen zitten.

@Dutch Pirate - Ja :p:p
Helemaal mee eens ben al vaak genoeg positief verrast, en uiteraard ook negatief :(
 

DeletedUser1935

Guest
Ligt geheel aan het team is net als bij voetballen
speel je met profs dan ben je als leider een figurant en onderdeel van, speel je met amateurs dan zal leiding meer nodig zijn om grenzen te bewaken

en in andere stammen doen ze geen kut en nemen ze alleen VP puntjes , janken constant dat andere BB dorpen pakken en pakken dan zelf bb-dorpen in een provincie en stoppen er 10 tallen volle defdorpen in ;)

en zitten er 3 retards en 1tje met verstand in de leiding , die met verstand zegt nee , maar door de 3 retards heeft hij eig toch niks te zeggen
En btw , als je over mij wilt beginnen , ik ben geen leider in de stam waar ik zit
 
Bovenaan