Feedback Gwendoline event

seayeon

Bekend Lid
@Warrior Princess we zitten aan 5 stuks in 3 maanden , en ow effe erbij zeggen

Geen pasen , geen kerst , geen nieuwjaar ofzo erbij betrokken

Ze verzinnen maar wat tegenwoordig , ik zeg toch als iemand bij inno een scheet laat , rad van gwendolyn
 

..m.

Actief Lid
10 Vragen die de domme NOS-journalist beter aan Rutte had kunnen stellen  tijdens de persconferentie | Upcoming


wanneer je een 10 daagse gwennie krijgt :/ -_-
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Laatste gwennie was tot 18 oktober. Nu komt er 28 oktober weer een gwen. 10 dagen... is dat een record?

Over een tijdje hebben we gewoon non stop gwen op de wereld.
 

DeletedUser2152

Guest
Ze zouden een rad moeten maken waarbij je kronen kan winnen. gewoon zo instellen dat je maar 25% uitbetaald. Goudmijn.
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Ik had even een half uurtje niks te doen en ging weer even bijlezen op het af. Zag dat ik niet veel gemist had behalve aankondigingen over gwendoline. Dus toen begon ik me af te vragen, hoe vaak komt gwennie nou eigenlijk per jaar. Dus dat heb ik even geprobeerd een beetje inzichtelijk te maken. En ik moet zeggen we gaan dit jaar lekker met de gwennie. Maar dat zal ik je even laten zien in 2 plaatjes.

Dit is het overzicht van 2020 met in het geel alle dagen dat gwennie er was.
1622119243615.png

Dit is het overzicht van 2021 tot en met mei:
1622119297318.png

Hier zien we dat we in 2020 33% van de dagen konden schieten. Dat is al best veel. Als we dat jaar dan een beetje analyseren zien we dat er vooral aan het einde van het jaar veel geschoten kon worden. Van de 6 hoogsten (procentueel gezien) zitten er 4 in de tweede helft van het jaar en vooral november schiet er enorm bovenuit.
Als we nu kijken naar de eerste 5 maanden van 2021 dan zien we dat er nu al een gemiddelde van 41% is. Dat is bijna de helft van de tijd. Dat is een stijging van 8% ten opzichte van vorig jaar. En een stijging van iets meer dan 10% als we het vergelijken met de eerste 5 maanden van 2020 (toen was er 30,92% van de tijd gwennie).

Hoe gaat het de rest van het jaar? Gaat de stijging doorzetten? Ik denk het wel. Maar waar houdt het op? Hebben we straks om de week een rad? Wat denken jullie?

Ps. ik had niet meer tijd om ook andere jaren toe te voegen, als iemand daar zin in heet feel free to do so;)
 
Bovenaan