Gungnir stopt

DeletedUser1850

Guest
Hallo allen

Zoals de titel zegt.. ga ik stoppen met het modereren en stoppen met spelen op tw2

Wat de meeste die mij kennen ook gemerkt hebben is dat ik niet meer op een wereld tevoorschijn kom onder de naam Gungnir, Kajtos of Gorillabombs.

De reden hiervoor is omdat ik na 3 jaar 7/7 dagen en 18/24u geen interesse meer heb om het spel te spelen, omdat er op die 3 jaar heel wat gebeurd is in RL en minder tijd krijg en minder aandacht besteed aan tw2.

Ik wil iedereen bedanken voor de leuke tijden en soms de minder leuke tijden die jullie mij gegeven hebben.

Ik wil het mod-team bedanken voor de kans die ik kreeg om erbij te horen. Ik heb enorm veel bijgeleerd.

Tot ooit.
 

Peeters

Ervaren Lid
Gungnir ik wens je het beste ...ik ben blij te mogen leren kennen veel succes in rl

ons modteam raakt uitgedunt :(
 

DeletedUser1517

Guest
Ooooh, ik wist niet dat die 3 spelers dezelfde speler waren :) Jammer dat je stopt, maar niet onbegrijpelijk. Veel succes nog verder!
 

DeletedUser1935

Guest
3 jaar 18/24 is idd veel intensief , en als dat in combinatie is met werk , van thuis uit of niet , is dat een hele karwei om vol te houden , moedig om deze beslissing te nemen! Veel succes
 

danger008

Bekend Lid
Hallo allen

Zoals de titel zegt.. ga ik stoppen met het modereren en stoppen met spelen op tw2

Wat de meeste die mij kennen ook gemerkt hebben is dat ik niet meer op een wereld tevoorschijn kom onder de naam Gungnir, Kajtos of Gorillabombs.

De reden hiervoor is omdat ik na 3 jaar 7/7 dagen en 18/24u geen interesse meer heb om het spel te spelen, omdat er op die 3 jaar heel wat gebeurd is in RL en minder tijd krijg en minder aandacht besteed aan tw2.

Ik wil iedereen bedanken voor de leuke tijden en soms de minder leuke tijden die jullie mij gegeven hebben.

Ik wil het mod-team bedanken voor de kans die ik kreeg om erbij te horen. Ik heb enorm veel bijgeleerd.

Tot ooit.
welkom terug @Gungnir
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan