Meer informatie vereist Groen scherm dorps afbeelding

DeletedUser586

Guest
op dit moment ervaar ik het probleem dat wanneer ik een dorp aanklik en dus de gebouwen in het dorp wil zien dat het spel een groot groen vlak laat zien en het dorp niet volledig afbeeld. wel zie ik de banners van alle gebouwen en kan daar gewoon op klikken en handelingen uitvoeren.
Gisteren had ik hier nog geen last van en herladen lost niks op.
ik maak gebruik van de laatste versie van chrome op windows 10 met alle updates
 

DeletedUser

Guest
Mocht je er een screenshot van kunnen maken, zou dat zeer gewaardeerd worden.
 

DeletedUser516

Guest
ik heb het ook af en toe
http://puu.sh/m4e4V/37c3a39968.jpg

alles in scriptcodes , groene achtergrond , zwarte groepmarkeringen op de dorpen , dus kan niet zien wat voor dorp het is , komt soms slecht uit om dan opnieuw in te loggen ;)
 

DeletedUser1055

Guest
Ik heb het vaak in de trein wanneer ik op mijn telefoon speel en er een slechte internet verbinding is tussen bepaalde steden. verder niet.
 

DeletedUser

Guest
Zo weer terug van vakantie...

Dat er zo nu en dan script taal op je beeldscherm komt te staan, heb ik ook wel eens ondervonden.
Vaak ging dit gepaard met het uitvoeren van meerdere handelingen binnen een zeer korte tijdspanne (zoals het gebruik van hotkeys).

Het verversen van het scherm (F5) doet vaak de truc.
Komt het bij jullie herhaaldelijke voor bij een specifieke (serie van) actie(s)?
 

DeletedUser586

Guest
ja het komt veel voor wanneer je als het dorp zelf zichtbaar is een van de gebouwen aanklikt en iets wilt gaan bouwen recruteren, dus wanneer extra blok zichtbaar word van wat je wilt gaan doen. of dat nou spionen bouw of troepenbouw is of eventueel gebouwen in de bouw wilt zetten dan word het veld groen en zie je alleen nog de balkjes met gebouwennaam en in ergste geval gaat je scherm in zijn geheel knipperen. dit is niet het geval als je die handelingen doet als je gewoon op de wereldkaart zit(zie hiervoor ook reeds door mij hier boven toegevoegd screenshot)
 

DeletedUser

Guest
heb ik ook al gehad, maar zoals al gezegd, gewoon even refreshen en de klus is geklaard.
 

DeletedUser586

Guest
Beste Rauwr,
klopt dat als je refresht dat het weg is maar dat is tijdelijk. dit is een struktueel probleem wat sinds vandaag ook al opduikt met de wereldkaart er voor en als je dan handelingen wil doen. het word dus erger. en dit lijkt te zijn ontstaan sinds een van de laatste updates. ergens is er daar dus iets misgegaan. zal wel lastig op te sporen zijn maar we hebben dit probleem al eerder gehad.
 

DeletedUser586

Guest
kom nu net tot de ontdekking dat het steeds voorkomt wanneer er spionnen in de bouw gezet worden en dan maakt de achtergrond niks uit..zo ook wanneer er troepen in de bouw gezet worden
 

DeletedUser

Guest
Bij mij tript het spel alleen wanneer ik 20x achter elkaar veel te snel op Shift+pijl naar rechts klik (om van dorp te wisselen). Dat kan die niet snel genoeg verversen en crasht dan gewoon :p

Het is inderdaad vrijwel onmogelijk om dit te herleiden.
Het wordt al makkelijker als er meer mensen melding van maken en vermelding in welke browser en bij welke handeling het voorkomt.
 

DeletedUser586

Guest
kijk bij mijn eerste bericht hier bovenaan voor info browser en OS
 

DeletedUser

Guest
@tukker idd, dat de spionnen in je unit-bouwlijst komen maar dat het dan transparant wordt.

Wat ik ook vaak heb is dat in onze groepschat (pm met meerdere personen) ik vaak de messages 2 of zelfs 3 keer zie, waarop het vaak heel moeilijk te lezen wordt, want dan springt hij ook heel de tijd naar beneden.
 

DeletedUser

Guest
kijk bij mijn eerste bericht hier bovenaan voor info browser en OS
Klopt, was meer bedoeld voor anderen :)

@tukkerWat ik ook vaak heb is dat in onze groepschat (pm met meerdere personen) ik vaak de messages 2 of zelfs 3 keer zie, waarop het vaak heel moeilijk te lezen wordt, want dan springt hij ook heel de tijd naar beneden.
Dat gebeurt ook nog wel eens met persoonlijke berichten. Is bekend bij het hoofdkantoor.
 
Bovenaan