Geen nachtbonus, een goed iets, of een slechte daad?

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Wat vinden jullie er van dat er op deze wereld geen nachtbonus is?
Gaat dit je juist tegenhouden om te spelen? Of wil je aantonen dat je toch nog de beste bent, desondanks er geen nachtbonus is.
 

Peeters

Ervaren Lid
nachtbonus ... heb ik altijd rekening mee gehouden maar me nooit door laten afstoppen , zijn altijd lege dorpen te vinden als je hard genoeg zoekt
wie zoekt die vind :p

ik zelf pas , ben nog geen fan van het nieuwe eindspel ;) en 2 werelden zijn genoeg
 

DeletedUser1616

Guest
Straks is er ook op eerste kerstdag geen bescherming meer... :confused: Als het internationaal was, prima geen Nachtbonus. Maar we zijn in Nederland/Belgie heah, en eigenlijk alleen maar Nederlanders.. Het gaat veel slapeloze nachten zorgen en dat gaat onder ten opzichte van werk bij velen.

Tuurlijk. Voor degenen die 's nachts werken prima! Tuurlijk. Voor degenen die alleen maar midden in de nacht aanvallen. Maarja dit is beduidend de minderheid! dit haalt wel een soort van tactiek weg. Maar het maakt het overnemen niet leuker. Omdat je nu altijd wel een moment kan vinden waarbij niemand actief is...
 

DeletedUser1858

Guest
Voor velen is het misschien wel interessant dat er geen NB is, maar ik kan onmogelijk 's nacht online zijn aangezien ik nog naar school ga. Zelf zou ik dus de NB willen behouden maar ik snap zeker dat er mensen zijn die het liever weg hebben.
 

DeletedUser974

Guest
Ik zou het echt tof vinden om zonder nb te spelen, ik snap alleen niet dat het icm VP wordt gedaan.
 

DeletedUser1497

Guest
Ik heb genoeg aan twee werelden en overweeg als ik een nieuwe start aan het landenspel mee te doen. Toch vind ik het leuk voor de nachtbrakers dat ook aan hen gedacht is met deze wereld :)
 

DeletedUser1566

Guest
ben misschien blind, maar ik zie nergens een optie om tot Valkenburg wereld te gaan spelen.
Alleen Quinburk?
 

DeletedUser1566

Guest
Ja gelukt uiteindelijk via mobiel, moest ik wel eerst uitloggen. En dan opnieuw inloggen.
 
Bovenaan