Meer informatie vereist geen meldingen inkomende aanvallen.

DeletedUser1850

Guest
support,

Meerdere spelers waaronder ik zelf nu ook het slachtoffer ben.

we hebben nu al een aantal keer meegemaakt (ook onze vijand) dat wij geen meldingen krijgen van inkomende aanvallen.

Zelfs geen bijltjes op het dorp zelf als er aanvallen opkomen.

nadat ik pas zag dat ik een dorp kwijt was heb ik de pagina herlaad en opeens stonden er 20+ aanvallen.

in de 5 jaar dat ik dit spel speel heb ik NOOIT mijn pagina moeten herladen als er aanvallen op men dorpen komen.

er zijn nog een aantal spelers die dit kunnen bevestigen.

dit is zowel op de pc als op de app.

op de pc moest ik mijn pagina herladen en op de app moest ik het afsluiten en opnieuw starten.
 

DeletedUser2264

Guest
Ik heb hier ook al last van gehad. Ik heb ook last van aanvallen die binnenkomen met een verkenner. Deze dorpen blijven achteraf gemarkeerd met een bijltje en een inkomende aanval terwijl deze al is gepasseerd.
 

DeletedUser2116

Guest
Ik heb hier inderdaad ook last van , geen pushmelding op mn mobiel ondanks dat deze aanstaan , geen nieuwe incoming bijltjes bij aanvallen wel verschijnt bij mij het bijltje logo op het dorp zelf

Dit is niet bij elke aanval maar het komt wel steeds vaker voor

Tevens zoals dragonpatat aangeeft verdwijnt de aanval niet bij dorpsinfo zodra die geweest is en lijkt het alsof die nog komt , wel zie ik hier ook voordeel in scheelt me rekenen met een mooie actie
 

DeletedUser2233

Guest
helaas heb ik dat ook ja, gelukkig vaak online dus zie het meestal wel optijd
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Hmm.. ik weet niet wanneer of waarom dit zou voorkomen. Je bent dan niet toevallig op 2 devices ingelogd of dat het alleen op een bepaalde device voorkomt? We hebben hier meer informatie over nodig..
 

DeletedUser1850

Guest
Hmm.. ik weet niet wanneer of waarom dit zou voorkomen. Je bent dan niet toevallig op 2 devices ingelogd of dat het alleen op een bepaalde device voorkomt? We hebben hier meer informatie over nodig..
mMikkel heeft er screenshots van maar de foto's zijn te groot volgens hem om hier te plaatsen.

ik ben nog aan het wachten tot zich terug voordoet
 

DeletedUser2116

Guest
Ik kan ze idd niet plaatsen vanaf mobiel omdat de foto's te groot zouden zijn , moet er een x op de pc speciaal voor gaan zitten maar heb die niet vaak bij de hand

Komt eraan
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
@Gungnir @mMikkel @knuppel @DragonPatat Zijn jullie recentelijk nog steeds tegen dit probleem aangelopen, indien ja zou ik dan de screens kunnen ontvangen waarover eerder gesproken is binnen dit topic? Voor zover mogelijk zou ik dan ook graag wat extra informatie krijgen.

Denk hierbij aan:
- Was er toevallig een co op je account aan het kijken op het moment dat de aanvallen verstuurd werden;
- Was je op de browser online ten tijden van het verzenden van de aanvallen;
- Device / software versie (androis of iOS dus)

Alvast bedankt! :D
 
Bovenaan