Gebruik van 'normale' server

Demolition Team

Casual Lid
Goedenavond,

Ik heb al langere tijd geklaagd over de Iphone app, maar het probleem wat nu begint te spelen, vind ik wel erg triest. Het is al zo dat de app moeilijk te gebruiken is, vaak uit het niets stopt en ontelbare bugs heeft. Nu is het zo dat de app onbruikbaar begint te worden als je veel dorpen bezit en/of aanvallen binnenkrijgt. Op een of andere manier kan de TW2 server dit niet hebben, wat ervoor zorgt dat de app je dorpen/berichten/rapportjes niet laat zien zodra je de app opent.

Op het moment dat ik in de buurt van de 80 dorpen grens begin te komen (100 nu) en aanvallen binnenkrijg, komen bepaalde push notificaties niet meer binnen en kan ik de app NIET gebruiken. Dit probleem speelt niet op werelden waar ik een lager aantal dorpen heb. Als ik dus van Wereld X met 100 dorpen wil switchen naar Wereld Y met 5 dorpen, dan is dit niet mogelijk omdat het spel bij Wereld X blijft vastlopen.

Dit probleem is erg simpel op te lossen, het is alleen een kwestie van iets meer geld overhebben voor de spelkwaliteit, maar blijkbaar is dit te veel gevraagd. Hoe verder ik in het spel kom, des te meer problemen in ondervind, erg jammer.

Ik verwacht niet dat hier iets mee gedaan wordt, maar het leek me redelijk om te melden voor spelers die dit probleem mogelijk in de toekomst zullen ervaren.
 

Demolition Team

Casual Lid
95% van de tijd opent de app niet bij mij, blijft hij steken op het laadscherm of toont het spel geen dorpen/berichten/rapporten. Ik sluit me bij LHB aan. Ik kan geen incomings (dmv notificaties) via de app zien en kan 19/20 keer niet de app openen. Wat wil je dat we doen @Kr33log? Onze computer dagelijks meenemen naar werk of vrienden en familie?

3 berichten geleden heb ik het nog over de lagere serverkosten gehad, als ik dit zo zie, ben ik meer geld kwijt aan de serverkosten voor mijn simpele website dan InnoGames kwijt is aan de serverkosten voor TW2. Schandalig. Ik ga er de komende dagen toch weer over nadenken om te stoppen. Ik loop me dagelijks alleen maar te irriteren aan alle bugs en tekortkomingen van InnoGames.

@Dutch Pirate Ik hoef niet te horen dat je medelijden met ons hebt of er wat aan gaat doen, maar de eerlijke feiten. Gaat dit op korte termijn veranderen? Ja of nee? Anders trek ik nu ook gewoon de stekker eruit, scheelt mij een hoop tijd en irritatie. Ik heb gezien dat meerdere mods dit topic hebben gelezen dus ik zou het wel waarderen als er ook vandaag reactie kan komen. Dan weten wij waar we aan toe zijn :)

Dus geen berichten in de trant van: "Sorry voor het ongemak! Wij kunnen echter verzekeren dat InnoGames hard werkt aan spelupdates !". We weten allemaal dat dit niet waar is en niemand heeft er ook maar iets aan. Dat soort berichten kunnen we onder 'inhoudsloos' scharen.
 

Demolition Team

Casual Lid
Nu geldt dit probleem ook voor de desktop. Bij 1000+ op de teller loopt het spel alleen maar vast. Ik kan de helft van de aanvallen niet eens inzien, want bij tabje 23 van de 46 in het overzicht loopt hij vast met laden :) Zodra dat gebeurt, kan ik het spel zo'n 5 minuten überhaupt niet laden.

Over spelen met een handicap gesproken... Geweldig bezig Inno!!
 

Lyca

Casual Lid
Nu geldt dit probleem ook voor de desktop. Bij 1000+ op de teller loopt het spel alleen maar vast. Ik kan de helft van de aanvallen niet eens inzien, want bij tabje 23 van de 46 in het overzicht loopt hij vast met laden :) Zodra dat gebeurt, kan ik het spel zo'n 5 minuten überhaupt niet laden.

Over spelen met een handicap gesproken... Geweldig bezig Inno!!
1000+ dorpen en die wereld is nog niet binnen? Damn :eek:
 

Caemlin

Nieuwerd
Het lijkt er op dat de Inno servers steeds verder worden dichtgedraaid. Ik had exact dit probleem begin van dit jaar, maar bij 150+ dorpen en bij 175 kon ik er helemaal niet meer op komen. Waar ligt de ondergrens voor server capaciteit bij Inno? 25 dorpen? Destijds op mijn support vraag ook al geen antwoord gekregen, maar wel de ticket sluiten omdat ik niet meer reageer. Dit is werkelijk de boel op zijn kop. Maar @Lieveheersbeestje idd tot nu nog geen reactie zoals je al voorspelde.
 
Bovenaan