Farm met unlimited defence

DeletedUser

Guest
Heb een farmdorpje gemaakt van een kleine speler die ik al mooi enkele weken farm maar nu onlangs heeft hij enkele troepen gebouwd. Troepen zijn al dood maar iedere keer ik farm op dat dorp staan er terug enkele troepen in. Hij heeft geen kazerne maar wel een hospitaal.

Komen die troepen uit zijn hospitaal en stopt het ooit, Is nu al 26 uur dat ik troepen verlies op een farm van nog geen 300 punten.

Als dit uit zijn hospitaal komt is dat gebouw het grootste ###gebouw uit het hele spel en levert dus ongelimiteerde dood voor mijn farmtroepen. Ik ben 2 weken bezig dus ieder troepje telt :mad:

Gelieve wat uitleg en hoe stop ik die troepen zodat ik terug een lege farm heb??????
 

DeletedUser

Guest
weet niemand hier raad mee?? Heb nu dus een farm die 100 punten groeit in een week als ik niet farm of mij dagelijks troepen kost als ik wel farm :(
 

DeletedUser854

Guest
Mss dat er via een andere account ondersteuning wordt gestuurd?
 

DeletedUser

Guest
1 zwaard per keer, ben gewoon gestopt met farmen. Edel hem wel in een jaar ofzo wanneer hij iets groter is :cool:
 

DeletedUser

Guest
Al een paar keer gedaan, is nu rustig troepen en ijzerproductie aan het bouwen. Word wel een mooi dorpje in een paar maand wanneer ik het overneem.
 
Bovenaan