Europese server

Visoog

Nieuwerd
Misschien een idee voor inno,

Om
Naast de en. Server ook een eu. Server te draaien.

Met gewoon nachtbonus. Maar als je es pl nl de it fr allemaal combineerd krijgen we misschien een iets grotere spelers base.

zal vast ooit al gezegd zijn.
En zullen vast mensen tegen zijn.

is maar een idee
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
EN is in principe een verzamelserver voor landen (lees markets) die geen eigen taalversie hebben, binnen Europa hebben de meeste landen dit dus wel. Denk dus ook niet zat zo'n server een idee is wat enigszins realistisch is qua of het uitgevoerd zou worden, gezien je dan eigenlijk in het vaarwater van je specifieke taalversies gaat zitten als Innogames zijnde.
 

Visoog

Nieuwerd
EN is in principe een verzamelserver voor landen (lees markets) die geen eigen taalversie hebben, binnen Europa hebben de meeste landen dit dus wel. Denk dus ook niet zat zo'n server een idee is wat enigszins realistisch is qua of het uitgevoerd zou worden, gezien je dan eigenlijk in het vaarwater van je specifieke taalversies gaat zitten als Innogames zijnde.

Ik begrijp uw punt, maar u kunt ook nadenken over eens per 6 maanden 1 vp 1 domi wereld gecombineerd als het zijnde een speciale wereld.

we zijn er allemaal toch over eens dat de spelersbase erg laag begint te worden?.
Speel al op EN. Maar vind gewoon jammer dat ik niet normaal kan spelen op een server met nachtbonus. Scheelt me een hoop coop werk en me coop mijn werk in de nachten van elkaar

meerdere EN spelers uit nederland en belgie, zitten er mee dat de werelden op NL te klein zijn op EN relatief veel nederlandssprekende spelers meer active spelers als op NL maar dit geheel terzijde
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan