Claim beloning

DeletedUser

Guest
upload_2018-8-23_15-12-21.png
zou het niet leuker zijn als je bij 5 dagen 5 kronen kreeg en bij 10 dagen 10 kronen en zo op lopen voor iedere dag dat je inlog .zo dan je heel veel kronen verdienen

en als je een keer niet inlog begin je weer op 0
ik gok dat je zo veel meer mensen online krijg
 

letop21

Casual Lid
goed idee je krijgt er niet zoveel kronen van dat er minder inkopen zijn en het moedigt mensen aan om online te komen elke dag die grondstoffen zijn op het begin handig maar na een tijdje heb je er niks meer aan.
 

DeletedUser678

Guest
Een soort van rework van de inlogbonus zou inderdaad wel interessant zijn. Maar zo loop je natuurlijk wel het risico als je het oneindig laat doorlopen dat mensen om de 5 dagen 300 kronen gaan krijgen ofzo. Dit zou een unfair advantage geven. Ik denk dat het interessanter is om dit een cap te laten hebben van het aantal kronen dan, of ze te laten beperken per server.

Enkel denk ik dat Inno nooit kronen zou geven als reward. Ik denk dat officieren of dergelijke items meer waarschijnlijk zouden zijn als inlogbonus als ze veranderingen zouden doorvoeren die geen grondstoffen meer omvatten.
 

DeletedUser1449

Guest
Grootmeesters als inlogbonus na een aantal dagen/weken zie ik wel zitten :)
 

DeletedUser

Guest
ja zou het ook kunnen doen op 7 dagen
en op IP adres
zo dat co-ops niet mee tellen
dus alleen de eigenaar van de account

en als je 365 altijd online ben geweest krijg Grootmeesters of andere prijzen dat kan van alle zijn
en dan begin je weer op 5 kronen
 

DeletedUser

Guest
Enkel denk ik dat Inno nooit kronen zou geven als reward. Ik denk dat officieren of dergelijke items meer waarschijnlijk zouden zijn als inlogbonus als ze veranderingen zouden doorvoeren die geen grondstoffen meer omvatten.

ja daar kan je gelijk in krijgen
ze zouden dan wat minder foto's zoeken op het form kunnen doen of zo iets
daar doen gok ik niet echt veel mensen aan mee
meestal de zelfde mensen gok ik
 

DeletedUser678

Guest
ja daar kan je gelijk in krijgen
ze zouden dan wat minder foto's zoeken op het form kunnen doen of zo iets
daar doen gok ik niet echt veel mensen aan mee
meestal de zelfde mensen gok ik

Ik denk dat die forumcontest vooral lokaal is van kronen, en dat Inno voor inlogbonussen een game-verandering vereist en dat het verder gaat dan het lokale niveau dat de Nederlandse markt is. Ik heb geen idee hoe Inno werkt maar ik denk dat het forum en de contests, en het spel qua kronen/rewards apart bekeken moeten worden.
 

DeletedUser280

Guest
ja zou het ook kunnen doen op 7 dagen
en op IP adres
zo dat co-ops niet mee tellen
dus alleen de eigenaar van de account

en als je 365 altijd online ben geweest krijg Grootmeesters of andere prijzen dat kan van alle zijn
en dan begin je weer op 5 kronen
Afhankelijk van waar je speelt kan dit lastig zijn op bepaalde momenten natuurlijk :)
 
Bovenaan