Buitmeesters

-naxtune-

Nieuwerd
Waarom zit er zo verschil in verschillende servers.
Buitmeesters zijn op Internationale wereld te koop voor voor 200 kronen en dan heb je er 40.
Hier kosten ze mega veel. 10 stuks voor 100.
Op de internationale hebben ze ook eenmalige aanbieding 100 stuks voor 200 kronen hier is dat harvest .


Er zijn nog wel meer verschillen in het spel qua aanbiedingen kan daar niets eens kritisch naar gekeken worden en gelijk getrokken worden.

_NAX_
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Op int heb je voor 100 kronen 15 buitmeesters, en voor 240 kronen krijg je er inderdaad 40. Het aantal kronen dat je daar per aankoop krijgt ligt echter weer lager (5 euro daar is 160 kronen, terwijl je hier voor je 5 euro 200 kronen krijgt). De eenmalige deal valt niet helemaal te vergelijken, gezien dat harvest bij ons is voor 399 kronen. Denk dat Innogames dit gewoon baseert op de kroonprijzen / welke items populair zijn op een bepaalde server. Als dat het geval is zie ik ze dat zelf ook niet zo snel veranderen.

Ben zelf trouwens ook niet zo fan van de meta die dat waarschijnlijk met zich mee brengt, gebooste bb dorpjes overnemen die dan op 4k staan vind ik echt een vreselijke saaie / laffe tactiek.
 

-naxtune-

Nieuwerd
Mijn punt is niet zo zeer wat iemand er van vind.
Ik vind het alleen raar dat hetzelfde spel verschillende aanbiedingen hanteert.
Niet consument vriendelijk
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Daarom dat ik mijn persoonlijke mening pas in het 2de deel van mijn antwoord gaf, en die ook redelijk beknopt hield. Het inhoudelijke antwoord was daarboven te vinden.
 
Bovenaan