Verholpen Bug in recente farm

DeletedUser2153

Guest
Het icoontje van meest recente farm geeft nu alle spelers van de server aan. Niet alleen de farm die jij als laatste gedaan hebt.
Je kan dus nu zien wie actief aan het farmen zijn op welke dorpen.
 

DeletedUser974

Guest
Ik heb het ook, wie is er ook met dit stomme idee gekomen, sindsdien niks anders dan problemen.

PS: je kan ook de aanvallen op actieve dorpen zien natuurlijk, dus je kan ook zien welke spelers gefarmed worden etc.
 

DeletedUser2238

Guest
Ik vermoed alleen met PC (daar zie ik ze) met iphone zie ik het niet
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Bedankt voor deze melding. We gaan dit bekijken en doorgeven aan InnoGames zodat ze dit hopelijk kunnen herstellen.
 

danger008

Bekend Lid
ik ben ook een optimist maar ook iemand die realistisch is :)

ooit zal het perfect zijn weet ik zeker "TW3"
 

DeletedUser1388

Guest
Bedankt voor deze melding. We gaan dit bekijken en doorgeven aan InnoGames zodat ze dit hopelijk kunnen herstellen.
Is er al een update? Ik vind dit zelf een enorme impact hebben dus vind het een beetje vreemd dat wij inmiddels drie weken verder zijn zonder eta :eek:
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
We hebben het doorgegeven en InnoGames is volop aan een fix aan het werken (ik kan niet beloven dat het in tussentijd niet offline gehaald gaat worden :-( )
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Zie het probleem persoonlijk zelf niet meer, dus zet de status voorlopig op verholpen. Topic zal ik nog even 2a3 dagen zichtbaar houden indien iemand hier nog wel problemen mee heeft vooraleer ik hem doorverwijs naar het archief.
 
Bovenaan