bug in melden van bugs

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2052

Guest
Weet dus ff niet wat nu de echte bug is :D
Maar ik zie toch echt 2 kapellen bij 1 speler
Screen shots lukken dus niet meer, geen idee waarom, geen mail daar over gehad

En ja geen zin meer om ticket te sturen voor het standaard antwoord
Echt als ik elke fout moet melden dan heb ik niet genoeg aan 24 uur om tickets te sturen

Wereld nl 35
Coordinaten (456|533) en (459|534)
Bekijk mijn scouts daar en huiver
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Bedankt voor de melding. Wij gaan dit verder onderzoeken en hopen snel te vinden hoe dit kan voorkomen, eens dit bekend is gaan we dit doorgeven aan InnoGames zodat ze hier een fix voor kunnen maken.

Weet echter dan wanneer je dit hebt, je dit ten alle tijden aan de support moet laten weten doordat dit een fout in het spel is, en indien je dit niet meld, dit gezien kan worden als regelschending.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Je posts zijn verwijderd, omdat zij inhoudelijk geen toevoeging hadden op de oorspronkelijk gemelde bug.

Aangezien je graag een reactie van mij lijkt te verlangen, zal ik dat éénmalig doen. Je geeft aan dat je wenst dat mensen je met rust laten. Ik kan je denk ik wel verzekeren dat helemaal niemand zich met jou bezighoudt.

Wat echter wel gebeurt, is dat je met enige regelmaat een -vrije lange- post op het forum plaatst over van alles en nog wat. Wat er dan gebeurt is dat mensen gniffelend met een kop koffie plaatsnemen achter hun beeldscherm om te lezen wat er ditmaal (al dan niet over hunzelf) wordt gezegd. Ja, dan ben je opeens onderwerp van discussie. Als je graag op deze manier de forumclown wilt uithangen, be my guest. Indien je daadwerkelijk met rust gelaten wenst te worden, raad ik je aan om alleen op de tw2 gerelateerde topics met tw2 inhoud te reageren.

Aangezien bovenstaande melding verder geen specificaties vermeldt, geen screenshots bevat, er geen ticket van is binnen gekomen, de dorpen naar wat wij kunnen zien geen kapel bevatten, wordt dit topic verder gesloten omdat niet vast gesteld kan worden dat hier sprake is van een bug. Mocht dit evenwel toch weer eens voorkomen, dan raad ik je aan een ticket hierover te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan