Bijlage

DeletedUser476

Guest
Hoi,

Allereerst, geweldig dat er nu al weer een nieuwe wereld aan komt. Ten eerste natuurlijk omdat ik later begonnen ben. Hier kan ik een verse start maken in de core. Ten tweede omdat het aantoont dat tribalwars2 dus erg populair is.

Dan nu de reden van dit topic: in de aankondiging zit een bijlage, wanneer ik deze probeer te openen, krijg ik een lege pagina, ik weet niet of dit bij anderen zo is, zo nee, iemand enig idee waar het aan kan liggen? Zo ja, kan het dan aangepast worden?

Met vriendelijke groet,
Ripjack
 

DeletedUser50

Guest
Het is mij niet geheel duidelijk welke bijlage jullie bedoelen.
 

DeletedUser476

Guest
Onder het stukje van kronen winnen door de starttijd te raden staat een link genaamd bijlage. Over die link gaat het.
 

DeletedUser476

Guest
Ik krijg nog steeds een wit scherm, geen idee hoe dat kan dan.
 

DeletedUser50

Guest
907fef0da0da5334f9ab62abb681b91a.png

Nu dan?
 

DeletedUser488

Guest
ik vind het toch knap, start een vraag topic over waneer de derde wereld van start gaat, 1 dag later word bekend gemaakt dat deze 3 dagen later van start zou gaan. voel ik dat zo goed aan? of al ik een kleine berekening hebben gedaan om het te vergelijken met een paar andere landen en bijbehorende start datums van wrelden?
 

DeletedUser50

Guest
Haha, het is in elk land weer anders, dus daar valt weinig over te zeggen. Maar het kwam inderdaad mooi uit, je vraag.
 
Bovenaan