Beste spelers NL/BE (2020 Edition)

DeletedUser1701

Guest
Peeters
Kan hier nog een lijst van 15 andere namen zetten maar zou niet echt eerlijk zijn imo.
(Arnoot = Spacy btw)
 

DeletedUser2129

Guest
mijn top; ds; DP (is zeker een must!!); wolfje; robinhood, peeters (maar daar moet ik nog eens volledig tegen spelen zoals het hoort :p zodat ik het met 100% zekerheid kan zeggen) en minister van defensie (heb veel geleerd van hem) en zeker niet te vergeten cold stone :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

seayeon

Bekend Lid
Ik kijk meer naar de reacties per persoon xd
En vind van een paar mensen wel raar dat er sommige spelers missen xd
Terwijl ik weet dat zei ook weten dat er betere spelers zijn

Iedereen keert voor zijn eigen deur he @ilmagicosahert
er zijn er veel die meer stemmen verdienen
Maar er zijn er ook veel wiens mening mij interesseert die nog niet eens gestemd hebben xd
 

Peeters

Ervaren Lid
Er werd mij ook gevraagd om te stemmen , moet eerlijk bekennen dat ik niet echt geloof in dit topic

Ik vind ook als je een topspelers wilt benoemen moet je ook kijken naar wat hij doe als er een massa op hem word los gelaten farmen en aanvallen kan iedereen normaal , maar als hij onder druk word gezet komen de echte toppers boven

om gewoon een paar namen te noemen (viendjespoltiek :p)

@Argronas - @Ditiseentest spelers waar ik naar opkeek doen ik begon met tw2
@hazard69 ik heb zijn speelstijl gemixt samen met mijn eigen maakt de speler die ik vandaag ben
@jpalm topper zowel deff als off
@mighty hood : deze speler was bangelijk op wereld 20 of 23 (weet het niet meer) de sterkste speler op deff vlak die ik tot vandaag ben tegengekomen en off is hij ook een beest (zelf snipen op de fiets is geen probleem :p)
@pierlalaa/sandokans/glutte pier : speciale kerel maar duidelijk een topper kan alles en is echt een bijtertje geeft nooit op tot het laatste dorp
@cia sniper : topper op de int
@snipedd : heel sterk zie dingen die een ander nog niet eens zou aan denken : bv hoe je verkenners onschadelijk kan maken ....heel slimme speler
@captor of skin : speciale kerel maar op tw vlak is hij een topper , een echt nachtdier , weet wat clears bouwen is en kan degelijk goed aanvallen en deffen
@shazs : ook zij heeft een blijvende indruk op me gemaakt , goed in aanvallen deffen en snipen enz ..
@jente en tuxie : die verdienen ook een nominatie voor topper , heb ze treintjes zien snipen waarvan de 5 aanvallen op de sec liepen , ze edelen soms naar men goesting iets te veel bb s
@knleen : op de wereld met ds heb ik je zien spelen als een topper , alleen kan ik niet 100% zeggen dat jij het volledig was
@magic en kalanar : zijn erg goede spelers verdienen ook de naam topper
@rotte clown : nu vergeet ik je nog bijna jij hoort hier zeker thuis
@spacy ... gewoon omdat ik je een toffe kerel vind en ook heel actief :p

dan onze @seayeon ....haha deze geef ik niet graag toe (en eerlijk volgens jij ook niet over mij )
je bent idd een topper , je bent super actief , deff zeer sterk , tactisch , mentaal enz.... het enige wat ik graag eens zou zien dat je de top haalt met jou account
als je naar de cijfers kijkt blijf je met je odd en oda gemiddeld , ik weet ondertussen dat dit niet in verhouding correct sta , omdat je veel meer doe dan dit (waarschijnlijk ook niet je focus)
 

seayeon

Bekend Lid
@Peeters thanks voor de eerlijkheid , maar zoals je weet en ik je gezegd heb ook al in pm , dat laatste gaat nooit gebeuren , de persoonlijke ranglijsten boeien mij totaal niet en ik speel 100% in functie van mijn stam

Nu ik moet ook zeggen en dat komt niet door W35 dat ik je wel kan nomineren als topper , maar dit komt zo laat enkel omdat je deze spot verdiend voor mij puur en alleen om Wereld 45
Proficiat
 
Bovenaan