Bekend App gebruik !

Wat is er aan de hand met de app?! Echt sinds een week of 2 is de app opeens heel slecht geworden. Ik krijg hele tijd verbindingsfouten.
Überhaupt in de app komen is soms al een lotterij, want hij geeft vaak aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden en dat ik mijn internet moet controleren. Dit gebeurd zowel met WiFi als mobiele data (ik heb 5G).
Mocht ik er toch in raken, dan kan ik of maar 2 dorpen achter elkaar doen en dan wordt ik eruit gegooid. Maakt niet uit wat ik doe: troepen aanzetten, bouwen of farmen. Ik wordt uit de app gegooid en dan begint de eerste alinea opnieuw.
Het gebeurd ook vaak genoeg dat ik helemaal niks kan doen, niet van dorp wisselen niks. Er knipper enkel linksboven een rood icoontje dat ik geen verbinding heb. Terwijl dit zeker wel het geval is.
Het lijkt erop dat het meer overdag voorkomt bij mij. S’ochtends vroeg en S’avonds laat heb ik er weinig last van.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Bedankt om ons dit te laten weten.
We hebben doorgegeven dat er mensen tegenwoordig meer problemen hebben met de verbindings via de mobiele applicaties.
Helaas hebben wij hierover nog geen terugkoppeling vanuit het ontwikkelaarsteam ontvangen.
 
Wanneer komt er een terugkoppeling. Dit word namelijk echt te belachelijk voor woorden. Ik probeer 20 minuten in de app te komen (WiFi & 5G), constant verbindingsproblemen. Zit ik er eindelijk in en dan kan ik nog niks uitvoeren, niet herplaatsen, geen troepen aanzetten & niet farmen. Daarna word ik eruit gegooid door verbindingsproblemen?!?! Het slaat gewoon nergens op. En dit is al heel lang zo. Tis gewoon een dikke middelvinger richting ons vanuit Innogames dat er naar ons idee vrij weinig met onze feedback gebeurd, echt teleurstellend.
Ik blame niks op de mods maar als jullie meer druk kunnen uitoefenen zou fijn zijn. Dit spel word bijna onmogelijk om nog te spelen mobiel. En dan ben ik blij dat ik nog niet eens aangevallen word.790F43DF-5019-4F9E-99F8-E3E9E483CD9D.jpeg
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
We begrijpen dat dit een zeer vervelende situatie is. Weet dat dit echter ook voor ons een vervelende situatie is en we zoveel mogelijk druk proberen uit te oefenen bij de ontwikkelaars. Zou je ons, indien gewenst. Wat informatie over je toestel kunnen geven via de support?

bedankt alvast!
 

Stressix

Casual Lid
Ook ik ervaar dit probleem al enige tijd, laatste tijd wordt het wel steeds erger.
Ook als ik van wereld naar wereld ga, het is echt drama.
Ik speel op tablet (android) En iPad (iOs) en op beide devices ervaar ik het probleem.
Daarbij komt dat als ik op mijn tablet speel en ik zit in een wereld en klikt op een dorp naar waar ik naar toe wil hoppen of naarwaar ik eenheden/gs wil sturen dan gaat de pijl naar een heel andere plek op de kaart. Ik moet dan eerst uit het spel gaan en weer terug inloggen (op goed goed) voor ik weer normaal kan hoppen van dorp naar dorp.
 

Stressix

Casual Lid
Ik vraag mij af of de inlog problemen met de apps niet komt doordat spelers op dat moment de bewuste bug misbruiken?
Ik had al gehoord door de bug te activeren je hiermee de server lichtelijk overbelast.
 

Caemlin

Nieuwerd
Deze bug neemt in ernst toe naarmate je meer dorpen op een wereld hebt. Het lijkt alsof er een time-out op het laden van de informatie staat waardoor het spel denkt dat er een verbindings probleem is. Bij 150+ dorpen heb ik gemerkt dat het niet meer speelbaar wordt in de app. Heb hier op de betreffende wereld al uitgebreid verslag gedaan van dit probleem, inclusief schermen en app info. Het lijkt me dat Inno ontwikkelaars al lang genoeg info hebben om dit te onderzoeken. Er is al eens gesuggereerd dat de server wat is terug geschroefd in capaciteit omdat we maar een mini community zijn geworden in de NL wereld. Lagere servercapaciteit is langere laad tijde. En dus de time-out. Aan de wifi snelheid ligt het in ieder geval niet. Server capaciteit is geld en dat moet wel terug verdiend worden. Inno is geen filantropisch instituut, ze willen oo de 1e plaats gewoon geld verdienen, en dat is normaal voor een commercieel bedrijf. Ben daarom bamg dat hier geen verbetering in gaat komen.
 

Gaxe

Nieuwerd
Als je ziet hoeveel kronen er worden gespendeerd op de gemiddelde Nederlandse werelden zou je toch zeggen dat geld verdienen niet het probleem zou moeten zijn. Een app onderhouden zou dan toch niet heel ingewikkeld moeten zijn >.<
 

Stressix

Casual Lid
Als je ziet hoeveel kronen er worden gespendeerd op de gemiddelde Nederlandse werelden zou je toch zeggen dat geld verdienen niet het probleem zou moeten zijn. Een app onderhouden zou dan toch niet heel ingewikkeld moeten zijn >.<
Precies;)
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
We begrijpen dat het soms zeer frustrerend is voor spelers als een bug niet snel verholpen is. Weet dat dit voor ons als team soms ook zeer frustrerend is, zeker als het spel hierdoor onspeelbaar wordt.
We proberen dan ook altijd alle bugs zo goed en gedetailleerd mogelijk door te geven aan InnoGames. Echter wanneer dat gedaan is, kunnen wij als support niet meer doen dan pushen en updates vragen.

Dit duurt soms enige tijd langer dan gewenst.
We hopen dan ook van harte dat deze bugs snel verholpen zijn.
 

Stressix

Casual Lid
Snap ik Kr33log, dat het voor jullie frustrerend is maar voor de spelers is het nog veel frusterender.
Ik speel op iOS app, android app en pc.
Beide apps hebben zo hun eigen bugs, hoe vaak ik al niet rapport verstuurd heb als de app weer crashte die zijn niet meer te tellen net zoals de bugs die elke app heeft. Het is iedere keer weer een nieuwe bug erbij maar er word niets verholpen. Tenminste dat idee heb ik.
Ik heb al een gehoord dat TW2 niet meer word onderhouden door inno games en gezien de vele mankementen in de apps ga ik dat verhaaltje steeds meer geloven.
 

Demon

Nieuwerd
Dit is nog steeds een probleem, inloggen is een loterij, en ook maar iets kunnen doen in de game is de jackpot winnen, super lage kans dus.
 

Demon

Nieuwerd
Al langer dan een week is de app onbruikbaar. Wordt er nog wat aan gedaan of is dit een afgelopen zaak?
 

Demon

Nieuwerd
Na alle rapporten te hebben verwijderd is de app weer bruikbaar. Zit dus ergens iets in het raport systeem was de app overbelast.

Dus als je de app wil gebruiken, iedere dag all je rapporten verwijderen.
 
Word er überhaupt nog wel aan de app gewerkt vanuit Innogames want het gebruik ervan is ronduit belachelijk. Er zitten meer bugs in de mobiele app dan er ooit opgelost zijn. Tis gewoon echt schandalig, zeker als je ongeveer inschat hoeveel geld er in rond gaat.
 
Bovenaan