Algemeen forum app

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1647

Guest
hallo beste mede forumgangers hier spreekt Mr. sexy tot u,

ik heb even rondgesnuffeld in het archief en ben het niet tegengekomen dus vandaar dat ik graag de volgende suggestie will doen:

Maak een app voor het algemeen Forum aan, zo kunnne wij de signature vrijheid weer terug krijgen en kunnen de mensen die graag het Forum op hun mobiel bekijken (wat nu nogal erg onhandig is) dit ook gemakkelijker en efficienter doen, bovendien ben ik van mening dat dit het AF ook Meer toegankelijk maakt en het een boost geeft aangezien reageren op posts nu altijd en overal makkelijker kan.

mocht dit toch al een keer vooregsteld zijn dat is het Idee er vast niet doorgekomen en ben ik van mening dat we het alsnog door moeten drukken, aangezien ik zo snel geen nadeel kan verzinnen.

(mocht inno ook nog desperade zijn naar Meer moneys kunnen ze zelfs adds er in stoppen, mocht dit het probleem zijn namelijk)
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Misschien wel handig dat je hem niet meteen in het archief neerzet ;) ( al opgelost voor je hoor )
 

DeletedUser1647

Guest
Misschien wel handig dat je hem niet meteen in het archief neerzet ;) ( al opgelost voor je hoor )
erg Slim haha was nog in het archief aan het zoeken en toen op maak Topic geklikt verder totaal niet bij nagedacht haha. thx voor de moeite
 

DeletedUser444

Guest
Er bestaan third party apps die compatibel zijn met Xenforo, ik had er onlangs één gevonden in de Google Play Store. Die verlagen de pijn om het forum via mobiel te bezoeken :D

18387392_1552954358057623_699940360_n.png 18424522_1552956024724123_401808565_n.png
 

DeletedUser1647

Guest
Er bestaan third party apps die compatibel zijn met Xenforo, ik had er onlangs één gevonden in de Google Play Store.

Bekijk bijlage 1064 Bekijk bijlage 1065
ik denk alleen dat een door inno beheerde app beter werkt, zo kunnen ze het probleem op lossen voor elk spel dat ze hebben aangezien het platform er als is, alleen een paar kleien tweaks in de codes en ze kunnen zo voor elk spel een mobiel app voor de fora maken. Aangezien het dus direct herkenbaar is met tw2 of welk ander spel kan het gemekker niet Meer komen van mwehhh ik zit op iphone en de sigs zorgen ervoor dat ik nu niets kan lezen, dan is het gewoon op te lossen door te zeggen ja hallo dan moet je de app gebruiken. ook zorgen third pary apps waarschijnlijk ook voor gelimiteerde rechten voor Moderators die er vanf hun mobiel even gebruik van maken.
 

DeletedUser444

Guest
Ja maar Xenforo is ook van een extern bedrijf als ik het goed, niet van Innogames.
Een app hoeft niet per se, websites detecteren sowieso al of je de pagina bezoekt via mobiel/pc en zo heeft men de mogelijkheid om de paginas te optimaliseren voor iedere resolutie.

En zie die third party apps als een tijdelijke oplossing ;)
 

DeletedUser1647

Guest
Ja maar Xenforo is ook van een extern bedrijf als ik het goed, niet van Innogames.
Een app hoeft ook niet per se, websites detecteren sowieso al of je de pagina bezoekt via mobiel of pc en zo heeft men de mogelijkheid om de paginas te optimaliseren voor iedere resolutie.

En zie die third party apps als een tijdelijke oplossing ;)
ja dat is waar ik denk dat het dan dus nog makkelijker moet worden aangezien ze al een licentie hebben van de XenForo Forum Software en die ongetwijfled ook mobiele versies zullen aanbeiden van hun Software. Mijn voornamelijke intentie van een mobiele app aanmaken voor tw2 die ook erkend word door tw2 is om te voorkomen dat de forumgangers op PC niet benadeeld Meer worden door de beperking die opgelegd worden om het mobiele gebruikers aangenamer te maken. ik hoop dat de app dus eigenlijk beide partijen ten goede doet (wat als het uigevoerd woord ook zeker het geval zal zijn) nu is het net alsof wij niet in een mooie Auto mogen rijden omdat de buurman te lui is om te werken en dus geen mooie Auto kan betalen. (om er een beeld bij te schetsen )
 

DeletedUser854

Guest
Ben ik de enige die geen probleem heeft met het forum op mobiel? Gewoon mobiel horizontaal en hij doet het als een zonnetje. En in standaard telefoon stand doet ie het eigenlijk ook prima!
 

DeletedUser1562

Guest
Heb eigenlijk ook niet zo veel problemen met forum op mobiel, maar een appje zou toch leuk zijn!
@...thor... Heb je ook al een manier gevonden om er op in te loggen op die third party app? Want dat lukt mij voorlopig nog niet!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kr33log


Community Manager
Teamleden
We moeten met onze sigs aan de regels doen die InnoGames opleggen. Een app zal deze regels niet aanpassen. Dit is ook geen spelidee en ondertussen zijn alle sigs terug volgens de regels. Verplaatst naar het archief doordat grotere sigs niet mogen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan