Bekend Crashen van iOS app bij aanval/ondersteuning/herplaatsen rond nachtbonus

Stressix

Casual Lid
het word nu toch wel heel erg irritant al die bugs, zoals in een ander topic al vermeld heb ik last met eenheden sturen. Maar ik heb ook al enige tijd last ervan als ik OS wil sturen naar stamgenoten dat de app er telkens abrupt stopt/eruit vliegt.
Met de speer en boogjes geen last, dit komt alleen voor al ik ook zwaard wil sturen.
ik word er wel een beetje simpel van!
ik heb vorige week ook al een keer de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, gisteren ook de update binnen gehaald van iOS.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Ik heb momenteel nog steeds iOS 13.6.1 op mijn mobiel staan, maar ik heb deze problemen tot dusverre nog niet ervaren, net weer even gekeken maar kon alle troepen op normale manier versturen. Zowel aanval als OS. Ook geen verspringen of wat dan ook.
 

Stressix

Casual Lid
Dit is mijn versie van software 14.1 (18A8395)
ik ben niet de enige met dit probleem, mijn stamgenoot had er ook last van en heeft speciaal zijn laptop aangeslingerd om de os te kunnen versturen.
ik krijg ook na de abrupte afsluiten van de app, als ik weer opstart telkens de melding dat ik een rapport kan verzenden, ik kan de rapporten die ik verstuurd heb ook niet meer op 2 handen optellen.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Dit is mijn versie van software 14.1 (18A8395)
ik ben niet de enige met dit probleem, mijn stamgenoot had er ook last van en heeft speciaal zijn laptop aangeslingerd om de os te kunnen versturen.
ik krijg ook na de abrupte afsluiten van de app, als ik weer opstart telkens de melding dat ik een rapport kan verzenden, ik kan de rapporten die ik verstuurd heb ook niet meer op 2 handen optellen.
en is dit op de iphone of op de ipad?
 

JJ-Caesar

Nieuwerd
Zelfde probleem hier , ook met nieuwe IOS. Meerdere malen nu melding van gemaakt bij support. Bij mij komt het crashen van de app altijd in de avond. Na 0:00 is het ineens weer afgelopen.
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Zelfde probleem hier , ook met nieuwe IOS. Meerdere malen nu melding van gemaakt bij support. Bij mij komt het crashen van de app altijd in de avond. Na 0:00 is het ineens weer afgelopen.
Ook op de ipad en niet de telefoon dus? welke Ipad is het als ik vragen mag?
 

The Defiant

Master Mind 2020
Ik ervaar dit probleem helaas inderdaad ook nog steeds. Heel vervelend, ik moet wel zeggen dat ik het maar bepaalde troepen ervaar (alles behalve, zwaard, boog, speer). En pas om een bepaalde tijd tot een bepaalde tijd. Dit is rond 23:00 uur tot aan s' ochtends waar ik helaas geen tijd aan kan hangen.

Ik heb ook dan ook wel iOs 14.

Wel een tip voor diegene die dit ervaren, met presets heb ik er geen last van. Dus het enige wat je er nu tegen kan doen is een preset maken.
 

Stressix

Casual Lid
Is hierin al enig inzicht in, want ik word er behoorlijk sikkeneurig van, en dan zeg ik het nog netjes, bij bijna alles wat ik doe klapt die app eruit!
 

DeletedUser2075

Guest
Vol verwachting de nieuwe versie van de app geïnstalleerd.
helaas, hij crasht nog steeds bij het verplaatsen van troepen.
en hoeveel crash rapportjes hebben jullie inmiddels wel niet ontvangen? Daar moet toch na zoveel maanden van gegevens wel iets van nuttige info in staan om dit probleem te traceren en op te lossen.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
De nieuwe app versie met de oplossing voor deze bug op android heeft helaas geen fix voor iOS met zich meegebracht, er zit helaas ook een verschil tussen beiden waardoor een fix op android niet noodzakelijk hoeft te betekenen dat het ook fixed is voor iOS. Ik heb verder zelf geen inzage in hoeverre de devs al een oplossing hebben voor iOS, al hebben we hem wel met een hoge prioriteit doorgegeven destijds, ik zal er in ieder geval nog weer eens achterna gaan.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Ik weet dat het probleem al wat ouder is, maar zo zijn er nog wel meer op de lijst. Heb helaas verder nog geen update, behalve dat ik mijn best doe om de prioriteit ervan te laten verhogen.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Ik weet dat het probleem al wat ouder is, maar zo zijn er nog wel meer op de lijst. Heb helaas verder nog geen update, behalve dat ik mijn best doe om de prioriteit ervan te laten verhogen.

Prioriteit is verhoogd. Hoop zo snel mogelijk met een iets meer inhoudelijke update te kunnen komen :)
 
Bovenaan