Aanpassing co-op regels

DeletedUser

Guest
De co-op funtie in tw zou van mij geheel verwijderd mogen worden maar als hij dan toch moet blijven dan zou ik daar graag een aantal aanpassingen in aangebracht zien worden

enkel toestemming om defensieve troepen te verplaatsen ( waar de functie voor bedoeld hoort te zijn ), geen troepen opbouw functies meer en/of gebouwen. En al helemaal geen edel opbouw meer dat is echt zo krom, de munten kan al niet meer nu de edels nog.

kortom alleen een kale co graag waar je enkel deff troepen kan verplaatsen niets meer en niets minder.
zou het spel eerlijker en uitdagender maken
 

DeletedUser1616

Guest
@Dutch Pirate Kan je niet een mute geven aan enkelen? 't is een beetje jammee dat alle posts op het forum worden verstoord. Jah probeert hier iets aan te kaarten en kijk wat er van komt. Dit is niet de eerste keer.
 

DeletedUser1517

Guest
Wel knap dat jullie elk topic over hetzelfde kunnen laten gaan. Moeten jullie een heel forum hebben voor deze discussie? Of kan dat ook in 1 topic...?
2e604240e986adef84852596156b11b003c089d4bb7c12023d39941f7fb7949c.jpg
 

DeletedUser

Guest
Geniaal plan @deathscythe96 en @GanjaReaper
Op het AF kun je ook pm naar elkaar doen en kunnen jullie eindeloos discussiëren over wie nu gelijk heeft op alle punten
Dat kan de rest namelijk niet zien :D
Luister-eens.jpg
 

DeletedUser1935

Guest
@Dutch Pirate Kan je niet een mute geven aan enkelen? 't is een beetje jammee dat alle posts op het forum worden verstoord. Jah probeert hier iets aan te kaarten en kijk wat er van komt. Dit is niet de eerste keer.

Deze post is er om de schijn te geven dat hij en/of anderen van zijn stam niet aan co-misbruik doen , en ze beschuldiggen mij al maanden lang dat ik dat wel doe ;) je bent niet echt mee in het gehele verhaal Atag , zij hebben waarschuwingen gekregen ivm co-misbruik + Jah doet het anders die geeft zijn WW gewoon aan Henk en omgekeerd ;)

Wat hij hier doet is een beetje de draak steken met support omdat hij denkt dat ik een speciale behandeling krijg ;)
 

Uhtred

Tribal Triva Master 2018 & 2019
Coop FTW. Ik ben zelf te lui om te farmen dus ben op zoek naar een co die dat wil doen. Iemand die zich vrijwillig aanbied? Wereld 30 mag je me ingame bericht doen als je voor me wil farmen, en als je dan toch op mijn account bent zet dan ook even troepen en gebouwen aan:p

Ik hou van coop functie, scheelt mij een hoop werk. Kom ik 1x per dag online om munten te slaan en de rest gaat vanzelluf:)
 

DeletedUser1935

Guest
Coop FTW. Ik ben zelf te lui om te farmen dus ben op zoek naar een co die dat wil doen. Iemand die zich vrijwillig aanbied? Wereld 30 mag je me ingame bericht doen als je voor me wil farmen, en als je dan toch op mijn account bent zet dan ook even troepen en gebouwen aan:p

Ik hou van coop functie, scheelt mij een hoop werk. Kom ik 1x per dag online om munten te slaan en de rest gaat vanzelluf:)

En dan zelf met de pluimen gaan lopen ? xd
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Offtopic geneuzel en verwijzingen verwijderd, geloof ik. Verder hier de algemene discussie over coops. Oja, en niemand krijgt een voorkeursbehandeling hier.
 

DeletedUser1935

Guest
Offtopic geneuzel en verwijzingen verwijderd, geloof ik. Verder hier de algemene discussie over coops. Oja, en niemand krijgt een voorkeursbehandeling hier.

Dit hele topic is als propaganda bedoeld lel.
En ben ik nu mijn voorkeursbehandeling kwijt dan? :( ( Grapje BTW)
 

DeletedUser1562

Guest
Dit hele topic is als propaganda bedoeld lel.
En ben ik nu mijn voorkeursbehandeling kwijt dan? :( ( Grapje BTW)
Je berichten zijn al verwijderd, probeer nu niet verder te rammen. Als het "propaganda" is kan ik je vertellen dat het hier niemand een fluit kan schelen.
 

DeletedUser1935

Guest
Je berichten zijn al verwijderd, probeer nu niet verder te rammen. Als het "propaganda" is kan ik je vertellen dat het hier niemand een fluit kan schelen.

En dan verschieten mensen dat ik offensief reageer op mensen ;)
Ik maakte een grapje , je moet niet meteen op je paard kruipen
 
Bovenaan