aanmelden

samarikota

Nieuwerd
Goedeavond,

Ik krijg mij niet meer aangemeld op mijn gsm. Zijn er nog met die problemen. Als ik opnieuw wil starten lukt het wel.
Ik druk op al geregistreerd.
Dan vul ik mijn gegevens in maar ik kan niet op de inlog knop duwen. Deze blijft grijs.
Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

Groetjes
Sami
 

Demolition Team

Casual Lid
Goedeavond,

Ik krijg mij niet meer aangemeld op mijn gsm. Zijn er nog met die problemen. Als ik opnieuw wil starten lukt het wel.
Ik druk op al geregistreerd.
Dan vul ik mijn gegevens in maar ik kan niet op de inlog knop duwen. Deze blijft grijs.
Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

Groetjes
Sami
Heb je al geprobeerd om de app opnieuw te installeren?
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Zeker weten dat je beide vakjes ingevuld hebt? Normaliter zou dat de enige reden moeten kunnen zijn waarom de balk grijs blijft.
 

Lieveheersbeestje

Casual Lid
Hoi Samarikota,

Wat vervelend dat je lastigheden hebt omtrent de tribalwars2 App.
Gelukkig zien we wat reacties om je te helpen.


Wat kan het mogelijk nog zijn?
- Update naar de nieuwste tribalwars versie.1.98.11
- Update je besturingssysteem IOS>Android.
- Herinstalleer Tribalwars2 app.
- Sta bij je mobiel apparaat de instellingen toe om tribalwars2 te kunnen spelen.
- Game Center(IOS) kan inlog tegenhouden, log hier in of zet dit uit.
 

samarikota

Nieuwerd
Dankjewel voor je antwoord.

heb het allemaal even bekeken.
- Volgens mij staat de nieuwe versie erop.
- besturingssysteem IOS is geüpdatet
- herinstalleren heeft ook niet geholpen. (had het al enkele keren geprobeerd)
- heb altijd al kunnen spelen op de gsm. Enkel vaak problemen met inlog maar nu duurt het wel heel lang meestal helpt het om gsm eens aan en uit te zetten. Helaas werkt dit momenteel ook niet.

Dat van het gamecenter begrijp ik niet goed.
 

Lieveheersbeestje

Casual Lid
Goedemiddag Samarikota,

-Gamecenter is een IOS (app)programma dat je prestaties in Games etc. laat zien aan je vrienden.
Dit programma staat in verbinding met je Games(apps), die soms je niet laat inloggen bij games (apps).. omdat Game center ertussen zit als ware.
Je kan bij deze app kijken of de instellingen goed staan, of de app uitzetten.

Zelf heb ik ook regelmatig problemen dat ik de tribalwars2 app niet goed heb afgesloten, of als de app crashed ( doet ie vaak ) dan is opstarten niet meer mogelijk voor mij. ik moet dan tribalwars2 ook echt beindigen in me systeem, dan toch wel +30 seconde wachten en dan start de app weer op.
Dit gebeurd bijvoorbeeld met de Nachtbonus bug, of de farmbug.

Mocht het bovenstaande niet werken, gaan we verder kijken. Wat je wel kan doen in een supportje maken via je computer.. mischien kunnen hun iets meer aflezen aan je inloggegevens, en je verder helpen.
 

samarikota

Nieuwerd
ik heb een nieuw account aangemaakt en dan kan ik me dus wel aanmelden.
pff
ik ging er al vanuit dat dat niet kon gebeuren ;)
 

samarikota

Nieuwerd
en na dit aan te melden kan ik ook terug met mijn oude account aanmelden :mad:

het toppunt is dat ik nu met mijn nieuwe account niet op het forum aangemeld geraak :rolleyes:
pff tis ofwel het een ofwel het ander...

Dan behoud ik mijn oud account
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan