Feedback 12 dagen winter

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Header.png

12 days of winter
Beste Tribal Warriors!
Vanaf 1 December kan je gedurende 12 dagen mee doen met het winter evenement. Op deze dagen krijg je een klein cadeautje, het enige wat je hoeft te doen is in te loggen op het spel. Zodra je bent ingelogd krijg een notificatie met daarin jou dagelijks cadeautje. Je hebt voor ieder cadeautje maar 24 uur de tijd om hem op te halen. Het cadeautje komt in je inventaris terecht op welke wereld je het eerste ingelogd.
Zorg ervoor dat je iedere dag inlogt om jou speciale cadeautje op te halen!
We hopen dat je ons 12 dagen winter evenement leuk vindt, en we zouden graag hier feedback horen.
Het Tribal Wars 2 team.
Footer.png
Welke prijzen hopen jullie te krijgen?
 

triplex

Nieuwerd
stel je logt per ongeluk in op verkeerde wereld kun je dan zeggen dat je je pakje daar niet wilt krijgen ?
 

Stressix

Casual Lid
Items welvaart of rijkelijke oogst vind ik wel fijn om te krijgen;)

in de tekst staat dat elk cadeau maar 24 uur beschikbaar is. Is dat per 24 uur een nieuw cadeau en/of blijft het cadeau ook maar 24 uur in je inventaris?
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Je item blijft permanent in je inventaris zitten tot je het gebruikt. De items zelf zijn enkel verkrijgbaar van 00:00 tot 23:59.
 

Stressix

Casual Lid
Helaas ook hierin weer de nodige bugs, ik heb gehoord van een speler dat hij op 2 werelden prijs kreeg, een andere speler kreeg prijs op zijn gsm en via de pc. Ik logde in vannochtend op mijn iPad en kreeg een melding dat ik kronen moest betalen om het item te ontvangen.
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Zoals Azzandra aanhaalt kost dit 0 kronen, wanneer het toch kronen kost, mag je ons dit laten weten, en zullen het dan verder bekijken.
We zijn inderdaad te weten gekomen dat je het op 'meerdere' werelden kan krijgen, alsook dat je het zowel via browser als app zou moeten krijgen.

Verder zouden hier 'geen' bugs in mogen/kunnen zitten.
 

..m.

Actief Lid
ik had hem gister gemist. dikke onzin dat je er bij inloggen op klikt en daarna nog in je inventaris moet ''uitpakken''

no hate naar jullie hoor kr33log, meer als opmerking voor volgend jaar
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Normaal gezien, ben je hem niet kwijt eens hij in je inventaris zit. Je kan hem dan zelf uitpakken wanneer gewenst.
 

Azzandra

Senior moderator
Teamleden
Zeker weten dat je op ‘0 kronen gebruiken’ hebt gedrukt? Indien dat het geval is kun je even een support ticketje opsturen, dan kunnen ze bekijken of dat daadwerkelijk het geval is ja / nee.
 
Bovenaan