Event 12 dagen van winter

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Header.png

12 dagen van Winter

Welkom Tribal Warriors!

Vanaf 8 december tot en met 12 dagen hierna, presenteren wij jullie ons 12 dagen van Winter-evenement. Op deze dagen zullen we jullie trakteren op een klein cadeautje; alles wat je moet doen om dit cadeau te ontvangen is inloggen op het spel (via de browser). Zodra je inlogt krijg je een notificatie met je dagelijkse cadeautje. Elk cadeautje is slechts 24 uur beschikbaar om te krijgen en gaat direct in je inventaris op de eerste wereld waarop je inlogt die dag.

Zorg dus dat je elke dag inlogt om je cadeautjes te ontvangen!

We hopen dat jullie het 12 dagen van Winter-evenement leuk vinden en horen graag jullie feedback.

Jullie Tribal Wars 2 team.

Footer.png

Wat vinden jullie van dit "evenement" of cadeautje?
 

DeletedUser854

Guest
Het is wel jammer dat het alleen via browser kan :( Net op pad zonder laptop voor het weekend, dus geen cadeautjes voor mij :(

Nu ik er over nadenk: kan je coop cadeau voor je accepteren? Aangezien ze ook gwendoline voor je konden doen, lijkt dit ook wel logisch.

Edit: hier moet ik altijd aan denken bij 12 dagen kerst xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1781

Guest
Het is wel jammer dat het alleen via browser kan :( Net op pad zonder laptop voor het weekend, dus geen cadeautjes voor mij :(

Nu ik er over nadenk: kan je coop cadeau voor je accepteren? Aangezien ze ook gwendoline voor je konden doen, lijkt dit ook wel logisch.

Edit: hier moet ik altijd aan denken bij 12 dagen kerst xD
Ik kon als co op bij iemand het accepteren, dus zou bij jou ook moeten kunnen.
 
Bovenaan