Discussie 1.58

Kr33log


Community Manager
Teamleden

Versie1.58


Gegroet, Tribal Warriors!

In de loop van volgende week zullen al onze werelden updaten naar versie 1.58. In deze versie hebben wij de nieuwe functie geïmplementeerd, genaamd massa rekruteer. Verder heeft deze update ook een aantal handige spel verbeteringen en een aantal bugs zijn verholpen.



Nieuwe functie


MASSA REKRUTEER
Je hebt nu de mogelijkheid om meerdere troepen te rekruteren van bepaalde of alle dorpen, en dit in een eenvoudig scherm. Ga nu naar je overzichtenscherm en selecteer de troepen tab. Hier kan je de nieuwe massa rekruteer functie vinden.
Om deze functie te gebruiken moet je deze eerst aan zetten aan de linker bovenkant. Wanneer je deze activeert kan je kiezen welke troepen je wilt rekruteren en in welke dorpen.

Wanneer je deze troepen geselecteerd hebt en in welke dorpen je deze wilt rekruteren, kan je via een simpele knop deze rekruteren. Deze knoppen kan je in de rechter bovenhoek vinden. Je kan kiezen voor in alle dorpen te rekruteren of alleen de geselecteerde dorpen.

Wanneer je hoovert over de individuele rekruteer knop zal je kunnen zien hoeveel troepen er effectief gerekruteerd gaan worden in dat dorp. Ook zal het een stop teken geven wanneer je de gekozen eenheden niet kan rekruteren in deze specifieke dorpen.


2016-06-09_1631.png




Verbeteringen

  • De stam skill 'kracht in aantallen' zal nu getoond worden met verdiende slots per level, dit formaat is eenvoudiger om te lezen voor de spelers.

    strength_in_numbers.jpg

  • Het overzicht scherm zal nu onthouden wat de laatste gebruikte tab is. Wanneer je het overzicht scherm heropent zal de laatste tab geopend worden in plaats van de default tab;
  • Er is een handige tooltip toegeveogd aan het overzichtenscherm wanneer je dorp versterkte inwoners heeft.

Bug Fixes

  • Er was een animatieprobleem wanneer je Microsoft Edge gebruikt. Dit probleem is verholpen;
  • De nachtbonus zal nu correct geactiveerd worden, ook wanneer aanvallen meer dan 24 uur lopen;
  • Wanneer je wisselt tussen de ondersteuningsrapporten en rapporten met gelijke stand, zullen de iconen en kleuren niet langer door elkaar gaan;
  • Wanneer een opdracht voltooid is zal deze terug correct weergegeven worden op de kaart;
  • Wanneer je wisselt tussen de tabs in je overzicht scherm, terwijl je dorpen aan het laden zijn, zal de voortgangsbalk niet meer incorrect zijn;

  • Opdracht indicatoren worden niet meer getoond voor overeenkomstige opdrachten wanneer deze aan de vereisten voldoen in een ander dorp. (bijvoorbeeld een specifiek gebouw niveau);

  • Het standbeeld scherm zal nu terug correct updaten wanneer je Paladijn verslagen is;

  • De hoeveelheid van een bepaald item wordt nu terug correct weergegeven in je inventaris;

  • Massa goudmunten slaan zal nu terug correct tellen in de "Het belang van onderwijs" quest;

  • Wanneer een stamlid verbannen is zal de stamleider dit terug zien. Een verbannen speler zal een slot icoon krijgen;

  • Gedeelde rapporten zullen nu altijd de correcte uitslag weergeven;

  • Verschillende typ- en taalfouten zijn aangepast.


Wij danken jullie voor jullie bijdrage en hulp bij het rapporteren van bugs. Jullie feedback is altijd welkom in het discussietopic.

Met vriendelijke groeten,
Jullie Tribal Wars 2 Team


Wat vinden jullie van deze verbeteringen en de nieuwe functie?
 
Laatst bewerkt:

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Wij willen bij deze ook ineens meedelen dat de nieuwe functie massa rekruteer niet met deze update zal meekomen.
We houden jullie op de hoogte wanneer deze functie actief zal worden op de werelden.
 

DeletedUser397

Guest
Tenmisnte nog iets zinvol aan deze update:
  • Het overzicht scherm zal nu onthouden wat de laatste gebruikte tab is.

En wat wordt hiermee bedoelt?
  • Er is een handige tooltip toegeveogd aan het overzichtenscherm wanneer je dorp versterkte inwoners heeft.
=> gaat dit om OS troepen of om meer boerderij dank welvaart of wat? En wat doet de teogeveogde tool dan precies?
 

DeletedUser1480

Guest
"Het overzicht scherm zal nu onthouden wat de laatste gebruikte tab is."

--> Is een van de enige dingen die van nut zullen zijn voor mij, denk ik.

Al de andere bugs die nu gefixt worden is dat de enige. Al de andere bugs die nu worden gefixt heb ik eerlijk gezegd nog nooit problemen mee gehad. :)
 

DeletedUser813

Guest
Leuke update (not)! Er staan nu slotjes achter spelers die niet eens (meer) gebanned zijn.banned.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser855

Guest
Wanneer een nieuwe wereld online komt kan je dit als eerste zien bij de aankondigingen!
 

DeletedUser1356

Guest
Ik wil niet zeiken, maar er staat toch een aantal spelfoutjes in onder Bugfixes :p
meer als=meer dan
voltooit=voltooid
een komma tussen "is" en "zal" ik ook wel zo netjes :)
  • Wanneer je wisselt tussen de tabs in je overzicht scherm terwijl je dorpen aan het laden zijn zal de voortgangsbalk niet meer incorrect zijn
Zinsstructuur is best onduidelijk. Wanneer je wisselt tussen de tabs in je overzicht scherm, terwijl je dorpen aan het laden zijn, zal de voortgangsbalk niet meer incorrect zijn; Ziet er al een stuk beter uit.

Massa goudmunten maken
In het spel is het slaan, dus zou hier ook wel leuk zijn :D


  • Verschillende typ- en taalfouten zijn aangepast.
Nog niet helemaal zo te zien :)

Totzover mijn dagelijkse zeikkwartiertje :)
 

Kr33log


Community Manager
Teamleden
Ik wil niet zeiken, maar er staat toch een aantal spelfoutjes in onder Bugfixes :p
meer als=meer dan
voltooit=voltooid
een komma tussen "is" en "zal" ik ook wel zo netjes :)
  • Wanneer je wisselt tussen de tabs in je overzicht scherm terwijl je dorpen aan het laden zijn zal de voortgangsbalk niet meer incorrect zijn
Zinsstructuur is best onduidelijk. Wanneer je wisselt tussen de tabs in je overzicht scherm, terwijl je dorpen aan het laden zijn, zal de voortgangsbalk niet meer incorrect zijn; Ziet er al een stuk beter uit.

Massa goudmunten maken
In het spel is het slaan, dus zou hier ook wel leuk zijn :D


  • Verschillende typ- en taalfouten zijn aangepast.
Nog niet helemaal zo te zien :)

Totzover mijn dagelijkse zeikkwartiertje :)

Haha we hebben deze aangepast :D
Bedankt alvast!
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
In elk geval van 10 naar 15 groepen, dan is er veel beter te werken met het massarekruteerscherm, als je wat variatie in de opbouw van je troepen wilt hebben :)
 

DeletedUser

Guest
15 is ook nog te weinig.
De groepen worden door de meeste ook voor andere zaken dan massa rekuteer gebruikt. Dus 20 groepen is zeker wel een must. Daarnaast zou het mooi zijn als je net als bij presets het aantal kan vast leggen aan de betreffende groep (misschien een koppeling aan een preset? ) dan hoef je niet steeds opnieuw in te stellen hoeveel je van wat wilt.
Wederom mis ik een optie om met de volgorde te kunnen schuiven met groepen. Ze staan in de volgorde je ze hebt aangemaakt.. Ben redelijk pietje precies en dat zou een stukje ergernis wegnemen :p

*edit* Eigenlijk nog mooier is als de groepen los van massa rekuteer word gezet. Oftewel dat je zelf de groepen kan toe wijzen die je nodig hebt in massa rekuteer + de andere punten die ik hierboven heb aangekaart natuurlijk.
 
Bovenaan