Zoekresultaten

  1. Best vreemd dat je een topic sluit en verwijst naar de support tool. Iedereen weet dat...

    Best vreemd dat je een topic sluit en verwijst naar de support tool. Iedereen weet dat ds,toffel ,nk leen collapse enz enz de kluit belazeren . DS heeft zijn eigen farm tooltje ontwikkeld om vervolgens anderen te lopen beschuldigen. DS komt er al een aantal jaren mee weg door te gaan lopen...
  2. Cheaten

    Die 3 vrienden van je die je in je stammetje hebt ? Jij bent degene die via je coops mensen zaken in de schoenen schuift die nooit gezegd zijn. Respect naar jou toe is heel ver te zoeken bij het grootste deel van de communitie. Je was altijd te lui om ook maar 1 farm de deur uit te sturen omdat...
  3. Cheaten

    Voor mij ben jij lucht vriend. Je vorm van communicatie zegt meer dan genoeg. Je springt continu in de verdediging. Zelfs hier kan je het niet laten mensen uit te schelden en beschuldigen. Dat je je voorbereid op beschuldigingen zegt al meer dan genoeg.
  4. Cheaten

    Gaat niet over Page knulletje . Ook ik heb het co van 2 spelers die jij gewoon voor rotte vis uitmaakt. Ik weet niet waar jij omkopen leest ik heb het over slijmen en roepen dat je aan het testen bent en er mee weg komen . Zijn je eigen woorden knul. "ik geef gewoon toe en zeg dat ik test " zijn...
  5. Cheaten

    Pardon stop met haten ? En dat zegt uitgerekent die gene die ingame spelers van van alles en nog wat uitscheld als hij een keer het buitmeestertje niet haalt. Dat zegt iemand die BB dorpen edeld en vervolgens met een dikke nek spelers belachelijk maakt. Zegt degene die feiten verdraaid om...
  6. Cheaten

    En dat zegt hij. De meester van de misleiding die ook suport om zijn vingertje wind.
Bovenaan