Zoekresultaten

  1. Wereld 78 - Wereldkaart

    Ben ook wel benieuwd. Zou mooi zijn om terug wat community driven tools te hebben.
  2. Wereld 78 - Hoeveel heb je gefarmd?

    ben echt geen voorstander van de app, maar ben deze ook niet echt gewoon. Geef mij maar m'n muis & hotkeys xD. Als de app soms vastloopt, dan best je rapporten regelmatig verwijderen. Veel rapporten is iets wat de app niet zo graag heeft, zorgt voor lange wachtijden bij het opstarten.
  3. Vertaling Meld hier de ingame taalfouten die je tegenkomt

    volgens mij is er ergens een "M" te kort :D. Al vele malen doorgegeven door verschillende personen, dacht zal het hier eens neerzetten. Je weet maar nooit. Kan Gwen al maar matig uitstaan, en zeker als ze dan nog met typfouten afkomt xD
  4. Wereld 78 - Hoeveel heb je gefarmd?

    Ikzelf ben maar matig aanwezig op deze wereld. Maar een van m'n stamgenoten doet aardig zijn best. Farmt ongeveer 2M per dag , is niet super super actief maar toch zeker voldoende :p. Zullen er wel zijn die meer farmen hoor. Hangt vooral af van hoeveel offensief werk je hebt & hoeveel je kan...
  5. Wereld 78 - Wereldkaart

    Heel mooi werk! Ziet er alvast deftig uit voor early alpha. In theorie als ik me niet vergis zijn tools zoals dit toegestaan. Externe tools voor het berekenen van aanvallen of om meer overzicht te krijgen is volgens mij toegestaan als deze voor iedereen toegankelijk zijn & er geen misbruik...
  6. Wereld 78 - Statistieken

    Kon het niet laten xD. 01-09-2023: TheGod is rustig aan het opbouwen. Grondstoffen op 22 , iets meer dan 1000 punten. 03-09-2023?: Lieveheersbeestje edelt TheGod zijn 2de dorp. Deze herstart als gevolg. 03-09-2023?: Lieveheersbeestje kroont hoofddorp TheGod met buitmeesters, van 1.6 naar 4.3k...
Bovenaan