Zoekresultaten

  1. Tribalwars is officieel kapot nu deze bug niet gefixt wordt.

    Tribalwars is officieel kapot nu deze bug niet gefixt wordt.
  2. Bekend App gebruik !

    Dit is al jaren zo, Inno doet er niks aan.
  3. Da's lang geleden dat ik met jou gespeeld heb @sniped of moet ik zeggen Pink Snowdrop ? ;) )

    Da's lang geleden dat ik met jou gespeeld heb @sniped of moet ik zeggen Pink Snowdrop ? ;) )
  4. Contest Wereldcontest - NL 63 Kollmitz

    Ik zie geen enkele wereld waar dat niet gehaald word, ligt dus aan je zelf denk ik. Deze 5m gevechtspunten kun je helaas niet met 5x aan het rad hangen halen voor je, is voor de echte spelers hey ;)
  5. Contest Wereldcontest - NL 63 Kollmitz

    Een beetje speler haalt die gewoon naarmate de wereld langer bestaat lol. Al duurt het natuurlijk wel een aantal maanden voordat je daar bent.
  6. Taverne

    Speel jij W61 maar eerst eens uit hey ;)
  7. de (Jaun)pils kroeg!

    @toffeul hoeveel weken ga je volhouden deze wereld?
  8. Altijd ;)

    Altijd ;)
  9. Wanneer begint de nieuwe wereld ?

    Wanneer begint de nieuwe wereld ?
  10. Contest Wereldcontest - NL 61 Ilha dos ratos

    Intussen is bijna de eerste speler bij de 5 miljoen gevechtspunten van vorige wereld :P
  11. Poll KLIK SNEL!! Deze nieuwe features kan je niet missen -- clickbait titel maar echte features! :P

    Wat helemaal ideaal zou kunnen zijn is filteren op aantal (aanvals)troepen. Zo kun je je verstuurde fakes eruit filteren. Stel je stuurt nu 200 fakes en een aantal clears, en er sneuvelt een clear moet je tussen al die berichten gaan zoeken naar je gesneuvelde clear...
  12. Poll KLIK SNEL!! Deze nieuwe features kan je niet missen -- clickbait titel maar echte features! :P

    Ik snap oprecht niet wat je hebt aan favorieten zonder dat je ze kan bewaren lol, wie dat bedacht heeft ooit ...
  13. Poll KLIK SNEL!! Deze nieuwe features kan je niet missen -- clickbait titel maar echte features! :P

    Ideaal dit bovenstaande. Graag gelijk toevoegen dat je je rapporten met uitzondering van favorieten kan verwijderen.
  14. Top-/flopspelers

    Dan geef je jezelf wel een hele makkelijke opdracht.. Nog nooit een dorp van nice day gezien met meer troepen dan punten :9
  15. Top/Flop

    Report me zoveel je wilt support gaat niks vinden zonder bots ;) Maar blijf je zelf dat vooral wijsmaken
  16. Quizzz IT!

    Lekker gebouwen bouwen SIMS city be like loll
  17. Top/Flop

    Blijft leuk mensen beschuldigen van valsspelen die meer skill hebben hey xD
  18. Top/Flop

    Zijn ze al beschuldigd voor gebruik van bots door je? Kan niet lang meer duren toch...
  19. Tarverne

    Waarom heeft niemand troepen in deze wereld ?
Bovenaan