Zoekresultaten

  1. TenaciousDrop7R

    Contest Wereldcontest - NL 61 Ilha dos ratos

    Hierbij claim ik de Stamcompetitie "Op vernietiging pad!" door het te behalen van 25 Mil gevechtspunten. Met de stam WhitePro @Azzandra & @xXMasterOfWarXx
  2. TenaciousDrop7R

    Contest Wereldcontest - NL 61 Ilha dos ratos

    Namens de stam WhitePro!
  3. TenaciousDrop7R

    Contest Wereldcontest - NL 61 Ilha dos ratos

    Hierbij claim ik de Stamcompetitie "Op vernietiging pad!" voor de 10.000.000 gevechtpunten. @Azzandra & @xXMasterOfWarXx
  4. TenaciousDrop7R

    Koopopties/Gwendoline

    Dat scheelt je een hoop slaap/tijd ;)
  5. TenaciousDrop7R

    Koopopties/Gwendoline

    #BotGeenSlaap #FarmenVoorJeCo-op's
  6. TenaciousDrop7R

    Top-/flopspelers

    Flop: Nice day
  7. TenaciousDrop7R

    Top-/flopstammen

    Toevallig weet ik daar vanaf. één edel voor de edel clear die dood liep. De andere 2 waren aan het relaxen in je dorp met je clear en werden S'ochtens verrast. Weet niet of je die Drie edels bedoeld ;) Dit is trouwens de top-/flop stammen, niet het spelers top-/flop topic ;p (Maar eindelijk...
  8. TenaciousDrop7R

    Top-/flopstammen

    fatfasa wel een top, Actief op het AF en achievements zien er keurig uit en en is niet bang om aan te vallen.
  9. TenaciousDrop7R

    Top-/flopstammen

    Heren en/of dames, vind activiteit op het forum echt super! Alleen laten we het proberen wel on-topic houden :) We kunnen wel een Taverne Topic maken?;)
  10. TenaciousDrop7R

    Helaas heeft Inno de meeste AF accounts verwijderd waaronder die van mij :(

    Helaas heeft Inno de meeste AF accounts verwijderd waaronder die van mij :(
  11. TenaciousDrop7R

    Pro gamer, Eigenlijk ex Tw speler kom toch weer even een kijkje nemen. Hou van forum activiteit haha

    Pro gamer, Eigenlijk ex Tw speler kom toch weer even een kijkje nemen. Hou van forum activiteit haha
  12. TenaciousDrop7R

    Top-/flopstammen

    Zal hem dan zelf maar aftrappen :D (Beginnen posistief ;p ) "DRIE " Absolute top STAM! De wereld is amper 2 weken van start en nu al de onbewiste aankomende winnaar!
  13. TenaciousDrop7R

    Top-/flopspelers

    Tijd om de haat-liefde verhoudingen weer aan te wakkeren. Wie mogen nog even spelen en welke spelers zijn de BB-edelaars, spikers en noobs? Tijd om dat hier te bevechten. :)
  14. TenaciousDrop7R

    Top-/flopstammen

    U kent het wel :)
Bovenaan