Zoekresultaten

  1. Dus, NL56...

    bijna elke speler op deze wereld :D
  2. Dus, NL56...

    Je snapt dat dat spelers waren die gestopt zijn na een aanval en ik vervolgens alsnog hun dorpje pak :P En die namen waren voor de grap omdat ik goed contact had met sponks. ik gok namenlijk dat dit ook gestopte spelers waren :P
  3. De grote jongens van ILL tegen mini's van -P-, wie doet mee?

    Lol de stoere juan krijgt 1 grote geplande aanval van 2 spelers op zijn dak en is meteen 13 dorpjes kwijt en stopt het spel..........
  4. De grote jongens van ILL tegen mini's van -P-, wie doet mee?

    Ouch right in the feels. Gefeliciteerd met je prestaties Juan :D Ik moet zeggen dat het verzorgen van mijn pasgeboren kind iets meer voorrang heeft dan tw2. dus tja het is wat het is op het moment. Daarentegen mag je je maatje leafe vragen waarom hij 10 aanvallen stuurt midden in de nacht op...
  5. TOP/FLOP

    gewoon geluk dat mijn pasgeboren mij wakker heeft gehouden en ik heb geslapen bij je aanval :P
  6. TOP/FLOP

    top chrunc flop latino
  7. Waarom worden mensen die bots gebruiken niet voor hun leven van het spel gebanned?

    Daar heb je wel gelijk in. Zal wel door mijn adhd komen :(
  8. Waarom worden mensen die bots gebruiken niet voor hun leven van het spel gebanned?

    Heb je je bb dorpjes in de buurt gecheckt?? die punten geven duidelijk aan dat er botters aanwezig zijn. Of ga je mij vertellen dat jullie elkaar 24/7 afwisselen om non stop bb dorpjes te farmen? Haha hey DP tijdje terug he :D
  9. Waarom worden mensen die bots gebruiken niet voor hun leven van het spel gebanned?

    Dot dus dit gaat alle boeken te buiten. die gasten hebben dagelijks en wekelijks de farm achievments. pakken elk dorpje binnen 0.001 seconden terug snipen 9/10 treintjes die op de zelfde seconden binnenkomen. er komen aanvallen van verschillende spelers op dezelfde seconde binnen. ze vergallen...
  10. Verholpen Inlog problemen

    @Kr33log Veel mensen hebben inlogproblemen
  11. Verholpen Inlog problemen

    Zelfde probleem heir
Bovenaan