Zoekresultaten

  1. Caemlin

    Bekend App gebruik !

    Deze bug neemt in ernst toe naarmate je meer dorpen op een wereld hebt. Het lijkt alsof er een time-out op het laden van de informatie staat waardoor het spel denkt dat er een verbindings probleem is. Bij 150+ dorpen heb ik gemerkt dat het niet meer speelbaar wordt in de app. Heb hier op de...
  2. Caemlin

    contest

    Daar woordt naar gekeken om die nog te starten. Als er nog ff wordt gewacht is deze eerder gesloten dan dat er een contest voor is gestart. Er is echter wel tijd om weer een nieuwe wereld te openen.
  3. Caemlin

    Gebruik van 'normale' server

    Het lijkt er op dat de Inno servers steeds verder worden dichtgedraaid. Ik had exact dit probleem begin van dit jaar, maar bij 150+ dorpen en bij 175 kon ik er helemaal niet meer op komen. Waar ligt de ondergrens voor server capaciteit bij Inno? 25 dorpen? Destijds op mijn support vraag ook al...
  4. Caemlin

    Wereldcontest - NL65 Montjuïc

    Ik mis wereld 64.
  5. Caemlin

    Bekend Crashen van iOS app bij aanval/ondersteuning/herplaatsen rond nachtbonus

    wel een rare oproep om informatie te vragen over wanneer de app crasht. Er zijn al zoveel rapportjes, ios informatie, beschrijvingen gestuurd dat support er oogestapeld een flinke toren van kan maken. maar het is echt heel simpel ; zodra je troepen verplaatst, anders dan met een preset, en de...
  6. Caemlin

    Wereldcontests

    Schoonmaken is goed. :) persoonlijk zou ik dat doen bij het sluiten van een wereld en niet bij een lopende.
  7. Caemlin

    Wereldcontests

    Klopt het dat er niet meer van alle open werelden wereld contest topics meer zijn?
  8. Caemlin

    Bekend Crashen van iOS app bij aanval/ondersteuning/herplaatsen rond nachtbonus

    Het is inmiddels al meer dan een jaar sinds deze melding op het forum. Helaas nog steeds niets opgelost. Wordt er uberhaupt nog aan gewerkt of heeft Inno de handdoek gegooid?
  9. Caemlin

    Verholpen Inlogproblemen

    ja, nu weer wel. Maar de aanvallen liepen ondertussen wel lekker door op je dorpen zonder dat je wat kunt doen. Echt heel vervelend dit.
  10. Caemlin

    Bekend Crashen van iOS app bij aanval/ondersteuning/herplaatsen rond nachtbonus

    Al nieuws omtrend dit probleem? Nog steeds zeer irritant wanneer je troepen wilt herplaatsen en dit gaat over de datum heen. Vertrek voor en aankomst na 00:00 uur.
  11. Caemlin

    Verholpen Inlogproblemen

    Wat is er aan de hand? Kan nu al half uur niet in de app komen. Heel fijn wanneer er aanvallen lopen. Fout: wereld niet bereikbaar. Dat probleem ligt aan Inno kant want voor de rest werkt alles op mijn iPad.
  12. Caemlin

    Verholpen Inlog problemen

    Ik heb nu dezelfde problemen
Bovenaan