Zoekresultaten

  1. Weer een VP wereld

    Ga naar en. Als je geen nachtbonus wil. Ben je echter altijd de sjaak als ze achter je ritme Van spelen zijn
  2. TW2-Community Discord

    Dit klopt niet
  3. Europese server

    Ik begrijp uw punt, maar u kunt ook nadenken over eens per 6 maanden 1 vp 1 domi wereld gecombineerd als het zijnde een speciale wereld. we zijn er allemaal toch over eens dat de spelersbase erg laag begint te worden?. Speel al op EN. Maar vind gewoon jammer dat ik niet normaal kan spelen op...
  4. Europese server

    Misschien een idee voor inno, Om Naast de en. Server ook een eu. Server te draaien. Met gewoon nachtbonus. Maar als je es pl nl de it fr allemaal combineerd krijgen we misschien een iets grotere spelers base. zal vast ooit al gezegd zijn. En zullen vast mensen tegen zijn. is maar een idee
  5. Weer een VP wereld

    Wel Jammer van de VP, heb een groepje spelers van vroeger wat wel weer een keer een rondje wou spelen, echter spelen we geen VP. next time misschien. Dan blijven we nog even spelen op de en. Server:)
  6. Meer spelers

    1. Als je geen nachtbonus wil ga op en.tribalwars2.com 2. rammen zijn wel goed zo, maak trebs dan is het goed te houden( kata's zijn toch soort van afgesproken niet te gebruiken op NL) ik las ook de bb dorpen niet edelbaar Maken, ook niet echt een goede oplossing. Slecht mid end game als ie...
Bovenaan