Zoekresultaten

  1. xXMasterOfWarXx

    Contest Wereldcontest - NL 61 Ilha dos ratos

    specificatie eisen inzending screenshot: zichtbaar je accountnaam , volledige web url , de benodigd behaalde prestatie ! mobiele gebruikers kunnen zich niet aan een web url etc bemachtigen zij zenden gewoon de screenshot vanaf mobiel in. *knip* ..... zal hem goedkeuren gefeliciteerd met...
  2. xXMasterOfWarXx

    Feedback Wat willen jullie graag nog is een keer zien als forum contest ?

    Beste strijders, Wat willen jullie graag nog is een keer zien als forum contest? hieronder mag je ideeën en suggesties neerzetten, eventuele oudere contest mag je hier ook gerust neerzetten mocht je die als leuk hebben bevonden. ( ook voor mijn tijd) graag hoop ik leuke positieve inbreng...
  3. xXMasterOfWarXx

    meerdere acounts

    https://nl.forum.tribalwars2.com/index.php?threads/spelregels.3213/ Graag verzoek ik je deze regels even door te lezen :) Om antwoord te geven op je specifieke vraag het 2e kopje gaat daar over. hier in kan je precies lezen wat wel en of niet is toegestaan
  4. xXMasterOfWarXx

    Ingame berichten

    hiervoor zijn 200 punten nodig @NEVERSOFT :)
  5. xXMasterOfWarXx

    zoals gewoonlijk een linkse aangezien ze toch meerderheid krijgen en niet willen regeren met...

    zoals gewoonlijk een linkse aangezien ze toch meerderheid krijgen en niet willen regeren met rechtse partijen er gaat waarschijnlijk niet veel veranderen gok ik :P
  6. xXMasterOfWarXx

    Top/Flop

    speelt @Azzandra op de wereld :p die vind dat ook vaak leuk om te doen XD
  7. xXMasterOfWarXx

    Top/Flop

    dikke prima toch gratis ODA :D of gewoon een clear met pally sturen ,zijn zij hun def kwijt kijken wie het is en dan die lekker farmen kijken of ze het dan nog zo leuk vinden :D niet denken in problemen maar in oplossingen om ze te straffen :P
  8. xXMasterOfWarXx

    toppers/floppers

    top = MoW Flop= Sir K heeft 3-4 dagen de tijd gehad om een kerk of kapel te bouwen en dan met meerdere fakes vooraf waarin dat makkelijk zichtbaar was. jammer voor de stamleden allemaal hun def poef weg. (zonde dit, oproep aan ze stam maak goede afspraken en kijk welke speler je je...
  9. xXMasterOfWarXx

    toppers/floppers

    Grootste ODA banger momenteel van de wereld ?
  10. xXMasterOfWarXx

    Feedback Gwendoline event

    ik stel voor iedereen elk dag 1 gratis schot :P het hele jaar rond hahaha dat word een interessante wereld
  11. xXMasterOfWarXx

    Waarom worden mensen die bots gebruiken niet voor hun leven van het spel gebanned?

    hoe spijtig ik het ook vind je hebt helemaal gelijk dit is ook de reden dat ik mijn laatste wereld afmaak en stop met het spel. Het is hartstikke leuk de community is leuk alleen het moet verpest worden door anderen. het spel heeft zoveel potentie alleen word er niks meegedaan. ik kom ook pas...
  12. xXMasterOfWarXx

    Contest Uitslag Mow's Valentijn's Quiz

    Hierbij wil ik graag de ingezonden antwoorden bekendmaken ! Er kwam een kleine correctie dat er een schrijf fout in zit bij de vraag : In welk land is het gebruikelijk voor vrouwen om Chocolade te geven aan mannen op Valentijnsdag? hoort inderdaad Japan te zijn IPV China. mijn excuses. jullie...
  13. xXMasterOfWarXx

    Geen Bug Accounts verwijderd

    zelf zou ik het niet weten het enigste wat me eventueel te binnen schiet is de vraag of je toen de tijd je account geverifieerd hebt ? weet niet of dit het geval kan zijn dat dat soort accounts na een bepaalde tijd vervallen. er zal vast wel iemand zijn die dit kan uitleggen of verklaren.
  14. xXMasterOfWarXx

    nieuwe wereld

    ik denk dat w51 mijn laatste wereld gaat worden tot dat er dingen veranderd zijn #ipray de manier waarop nu gespeeld word vind ik niet veel aan er is maar een kleine groep die nog wel eerlijk kunnen spelen.
  15. xXMasterOfWarXx

    nieuwe wereld

    dan hebben jullie geluk want deze is live ;) !
  16. xXMasterOfWarXx

    York Castle

    ik lees hier een perfecte samenvatting van elke tw2 wereld xD
  17. xXMasterOfWarXx

    toppers/floppers

    zijn vorige accountnaam was snuif alleen kwam die er achter dat alleen ( I ) domineren hem niet werd dus heeft die die I maar ertussenuit gelaten :P
Bovenaan