Zoekresultaten

  1. Discussie Wereldforum per wereld

    een tijdje terug ( 5 jaar ) was er ook een kasteel die je kon bouwen maar een tijdje later was die weg kan die kasteel niet terug zetten
  2. Erkenning of zo iets .......

    tegenwoordig zijn de werelden binnen een paar maanden al weer dicht op bastille heeft het wel even geduurt
  3. King of the Hill

    ik stuur mijn schoonmoeder MY HILL
  4. !HELP! Waar is me vriendin?

    anders ga even naar de tandarst die hebben wel kronen
  5. !HELP! Waar is me vriendin?

  6. de (Jaun)pils kroeg!

    mag de muziek dan iets harder er zijn al spelers die aan de kroonluchters hangen en de gordijnen gebruiken ze als een cape en ze lopen met de paspoppen polonaise
  7. Feedback Gwendoline event

    heeft ze wel een regenjas of een paraplu ? we hebben de laaste paar dagen veel regen gehad het zou dan jammer zijn dat ze ziek word
  8. Taverne

    als het goed is komt emile rattelband langs om even een toespraak aan de meeste leden te houden om opgekropte woede en frustratie die ze hebben en dan dat ze heel hard kunnen roepen : TJAKKAAA
  9. Taverne

    of een hand vol punaises over de vloer gooien en dan met blote voeten er over heen lopen en dan hardcore muziek draaien zo leer je de dans wat ze doen bij de hardcore muziek
  10. Taverne

    ze zijn maar 10% te zwaar het is dan wel handig als je contragewicht nodig hebt dan moet je ze niet op een gewone fiets zetten want dan heb je direct een vouwfiets
  11. Taverne

    kijk het begint al leuk te worden nu alleen nog de zanger : jannes of wia buze
  12. Taverne

    we kunnen het wel gezellig maken maar we mogen geen polonaise lopen
  13. Taverne

    wacht nog maar even af voordat je het weet breekt de hel los
  14. gedwongen

    je kan het ook anders bekijken als je spelers naam GEDWONGEN is dan weet je wat je te doen staat dan moet je wel de wereld veroveren
  15. gedwongen

    ik trok al wit weg van angst en kippenvel op de armen van de zenuwen
  16. gedwongen

    wel een aparte boodschap voor een forum actie ik ben alleen gedwongen om de afwas te doen :)
  17. gedwongen

    krijg dit bericht als meleding
  18. gedwongen

    nee krijg het gewoon in een balkje te zien midden in de scherm je kan ook info vragen maar dat lukt niet
  19. gedwongen

    krijg op de werelden waar ik speel de bericht van : ben jij gedwongen om deze wereld te veroveren kan mij iemand vertellen hoe dat zit
  20. Feedback 12 dagen winter

    witte kerst :) 200 kronen
Bovenaan