Zoekresultaten

  1. Beste spelers NL/BE (2020 Edition)

    Ik sta er niet op :(
  2. Top Spelers/Stammen

    Hehe ik had verwacht dat je vvv zou aanraden
  3. Beste Spelers Belgie/Nederland

    Zou goed kunnen hoor. Kan me jou naam alleen niet herinneren sorry. Weet dat ik @Peeters de stam waar ie in zat bijna neer had en later koekje van eigen deeg kreeg :) pedro ja lol en collapster <3 Wie weet ;)
  4. Beste Spelers Belgie/Nederland

    Heb maar heel kort met je samen gewerkt en heb dus nu puur spel gewijs gekeken anders had je er zeker bij gestaan.:hart Ik denk wel dat je de meest overschatte als onderschatte speler bent. Sowieso doet mn lijstje teniet naar heel wat andere spelers . Die knakkers van w15 waar hippies bij...
  5. Beste Spelers Belgie/Nederland

    Hey leuk zal ook mijn lijstje geven: Beste spelers: @Peeters , @Ditiseentest, MrsJones, captor of sin, Satyr De liefste speler: @anil vs plebs & wekkertje De leukste samenwerking gehad met: Collapster en ecb en mn w7 crew. Helaas van velen hun namen kwijt, anders was de lijst vast groter.
  6. De algemene Knuffeltopic <3

    Zo das een lelijk plaatje.
  7. Taverne

    Lol proteststammen.. hoe verzin je het.
  8. Taverne

    Wie is eigenlijk RGK? die stam zit niet op w46 tog?
  9. Taverne

    Is dat niet waar een taverne zeer geschikt voor is? Onder genot van een drankje en misschien zelfs een hapje leden vinden.
  10. Moddergooien

    SS. anders ook. 2 maandjes? Ik denk dat het na de zomervakantie al zo goed als over is.
  11. Modder gooien

    Het is ook heel lastig als je opeens geen barbaren meer mag edelen.
Bovenaan