Zoekresultaten

  1. seayeon

    Grootste flop NL/BE

    Op vraag van @wiebe king ook een topic voor flopspelers Stemmen : Floess : 7 Stemmen Krijgrers : 5 Stemmen Maantuk / Mulgrut / Yoliboy : 3 Stemmen TmkBenin : 3 Stemmen Natte Prei : 3 Stemmen OllieMW / Karel De Grote : 2 Stemmen @deathscythe96 / Seayeon / Indra : 3 Stemmen @drogba497 : 2...
  2. seayeon

    Beste spelers NL/BE (2020 Edition)

    Met inspiratie opgedaan uit het oude topic van @Sniped Wie vinden jullie de beste spelers die je bent tegengekomen in TW2 Dit hoeft niet enkel van 2020 te zijn. Stemmen : 10 Stemmen Peeters : 11 stemmen 7 Stemmen Knestop : 7 stemmen 6 Stemmen Don-Fortune : 6 Stemmen Deathscythe96 : 6...
  3. seayeon

    Apparte wachtrijen

    Een heel simpel voorstel Aangezien inno graag VP werelden opent , en wij langer bezig zijn met VP pakken dan met de wereld te winnen volgende voorstel Game pace uppen door wachtrijen te splitsen Zoals Kazerne , Stal en Werkplaats op TW1
  4. seayeon

    TW2-Community Discord

    Beste TW2-ers , Sinds kort claimen enkele mensen een community discord te hebben , maar hierin is niet iedereen toegelaten Als je kk zegt ben je instant banned Ook al kan men aan de context afleid dat dit gewoon ok of is goed betekend. Maar kk Bij deze zal ik dan mijn eigen Community discord...
  5. seayeon

    Goedgekeurd Max aantal stamleden

    Ik ga het heel kort houden Ik vind dat we op NL wat moeten doen aan de massastammen Op W* is er een stam met momenteel 58 leden en het lijkt erop dat ze nog niet klaar zijn met recruiten Hoe lang gaat het duren voor we hier 200 noobs in dezelfde stam gaan zien? omdat ze anders niks kunnen...
  6. seayeon

    Open discussie : meerdere aanpassingen

    Beste , medespelers en ook staff leden Zover ik weet is er nooit een balance update geweest zover ik weet , of toch al lang niet. Ik heb een paar suggesties ivm Kronen en de balans hier rond die ik even wil aankaarten als eerst. KERK In de huidige format , is het kronen van een kerk extreem...
  7. seayeon

    Verslag W45 Stargard

    Hier komt een verslagje (zonder kaart) , daar hebben we Gungnir zijn topic al voor. Dit topic is puur analytisch en gebasseerd op de onbetwistbare cijfers op deze wereld. De dorpen , ODA , ODD en punten zullen door het extreem aantal leden van RGK als gemiddelde worden weergegeven Deze cijfers...
Bovenaan