Zoekresultaten

  1. 001 Bulbasaur

    MODDERGOOIEN - LE zoekt uitdagers

    Hahahha innogames moet gelukkig zijn, hebben zeer onefficient kronen gespendeerd. Ipv slimme investeringen doen we aan stamlevel flex for the meme. Die roofpaden zijn chaud maar huifkarren zijn pretty useless haha
  2. 001 Bulbasaur

    Dus, NL56...

    Hahaha Chrunc op Daulatabad VS chrunc op bezdez....
  3. 001 Bulbasaur

    Dus, NL56...

    Altijd haha
  4. 001 Bulbasaur

    Toppers/Floppers

    Sorry snuf en solstice jullie konden er niet meer bij xp
  5. 001 Bulbasaur

    Toppers/Floppers

    hahahah kreeg een super effective fire blast op men kop xp
  6. 001 Bulbasaur

    Toppers/Floppers

    Hahahha zij is een uitzondering xp
  7. 001 Bulbasaur

    Toppers/Floppers

    Inderdaad VIP kroont massaal, dan heb je F&F die gewoon beetje gekroont heeft om niet kei ver achter te komen net als wij van witte lotus. Wel terug grote stammen inderdaad.
  8. 001 Bulbasaur

    Toppers/Floppers

    Niet normaal haha misschien moeten we wat meer stoken en bommetjes gooien. Ik zeg Next Gen is flopstam hihi
  9. 001 Bulbasaur

    Toppers/Floppers

    Aangezien niemand anders het doet doe ik het maar ;) wie is top wie flop, zeg het maar :p
  10. 001 Bulbasaur

    Contest Uitslag Mow's Valentijn's Quiz

    Proficiat aan al de spelers die effectief de quiz zelf hebben proberen op te lossen en niets hebben opgezocht op het internet ;)
  11. 001 Bulbasaur

    toppers/floppers

    indd als je farmt als een gek kun je je kazerne al op 15 krijgen tijdens de bescherming, die upgrades kosten veel maar duren maar heel kort
  12. 001 Bulbasaur

    toppers/floppers

    "Omdat een naamswijziging een technisch moeilijk proces is, mogen wij dit enkel bij hoge uitzondering doen. Zo zal je account minimaal één jaar moeten bestaan en moet het om een goede reden gaan. Zoals dat bijvoorbeeld prive informatie wordt vrij gegeven bij je naam. Indien dit het geval is, dan...
  13. 001 Bulbasaur

    toppers/floppers

    lol haha ik ga indd fietsen, 3 keer per week zelf. Het feit dat je kronen linkt aan me moet ik mss eig als een compliment zien, merci daarvoor.
  14. 001 Bulbasaur

    toppers/floppers

    haahha met paar keer een treintje snipen win je geen wereld hee, je hebt nooit ook maar 1 poging gedaan om te winnen. Alleen geprobeerd ons af te remmen. En wanneer ga jij nu op barbaar? zijn mooie dorpjes die collapse je achterliet xx
  15. 001 Bulbasaur

    toppers/floppers

    hhaha eens je 50+ dorpen hebt kunnen je edels je niet meer schelen hoor. verlies je een trein kom je de dag erna gewoon terug. khad ook via bb-dorpen de prov binnen kunnen komen maar vindt dit maar laf dus dacht ik ik blijf gewoon treintjes gooien wie weet lukt het ooit haha
  16. 001 Bulbasaur

    toppers/floppers

    zegt degene die 10 dorpen van collapse kreeg omdat ze toevallig naar jullie kwam en daarna stopte xp. En ohja ik een kroner komop zeg laat me niet lachen, dit spel kost me al jaren geen geld hoor makker. Als ik kronen heb heb ik die fair gewonnen via wereldcontests. en ja wij hebben zeker...
  17. 001 Bulbasaur

    toppers/floppers

    Congrats on trying to lul you der out xp
  18. 001 Bulbasaur

    toppers/floppers

    Wedden dat je niet stopt
  19. 001 Bulbasaur

    toppers/floppers

    waarom melk je dan over schrijf fouten, dat is wat boomers doen:p
  20. 001 Bulbasaur

    toppers/floppers

    OK Boomer
Bovenaan