Zoekresultaten

  1. Natte prei

    Waarom worden mensen die bots gebruiken niet voor hun leven van het spel gebanned?

    Vanwaar zijn dees onnozelaars zelf, ik wist niet dat het toegelaten was om andere talen te spreken op NL servers
  2. Natte prei

    Waarom worden mensen die bots gebruiken niet voor hun leven van het spel gebanned?

    Wat voor een bende scheve spelers hebben ze nu aangetrokken naar de NL servers? Grappig dat ze hard proberen botgebruik te ontkennen terwijl het zo overduidelijk is
  3. Natte prei

    toppers/floppers

    Diezelfde ez win die jij haalde door naar LE over te stappen trouwens, hypocriet ventje
  4. Natte prei

    toppers/floppers

    Toen ik wegging stond het op 25 max, en zat jij in pm bezig dat 25 al te veel was. Ik ga weg, en het jij zet het op 30. Ik was niet serieus op die wereld, jij wel.
  5. Natte prei

    toppers/floppers

    Je kan inderdaad perfect een stam leiden, jullie hebben de overwinning al binnen sinds dag 4 (voor de mierenneukers). Ik heb er inderdaad een rotzooi van gemaakt, dat was mijn bedoeling ook. Het is gewoon triest dat je met 30 moet zijn binnen de eerste week op een wereld met misschien 100 spelers.
  6. Natte prei

    toppers/floppers

    Ik ben inderdaad de oprichter, die voor de grap zoveel mogelijk mensen in 1 stam kreeg. Ik gaf de rechten weg en er kwamen nog 5 plaatsen bij. Mijn punt is dat jullie een belachelijke stam hebben met gewoon elke degelijke speler op die wereld + bulbasaur erin. Natuurlijk heb je dan geen...
  7. Natte prei

    toppers/floppers

    Stel u voor dat je met 30 spelers in 1 stam kruipt op dag 1 van een nieuwe wereld en dan stoer gaan doen over weinig tegenstand...
  8. Natte prei

    Terugkerende aanvallen op app

    Momenteel kan je op de app niet zien als je op je dorp klikt dat aangevallen wordt, of dat een terugkerende aanval, of inkomende aanval is. Dit zorgt voor problemen als je veel aanvallen binnenkrijgt en enkel op de app kan. Een oplossing zou zijn om de terugkerende aanvallen gewoon een ander...
  9. Natte prei

    Weer een VP wereld

    lekkere nachtbonus van 00:00 tot 10:00 voor de levensgenieters onder ons
  10. Natte prei

    Weer een VP wereld

    Betekent dit dan dat dalingen wel nog mogelijk zijn op w49?
  11. Natte prei

    Meer spelers

  12. Natte prei

    Toppers en Floppers

    Dus eigenlijk ben je gewoon een grote hypocriet door over backstabs te janken, terwijl wij jou niet eens gebackstabt hebben
  13. Natte prei

    Toppers en Floppers

    mad cuz bad
  14. Natte prei

    Toppers en Floppers

    Ik zal je oprapen en op mijn rug draag ik je weer naar een nieuwe wereldoverwinning, zoals altijd bij jou het geval is.
  15. Natte prei

    Toppers en Floppers

    Wat meer respect voor deze veteraan is op zijn plaats. Ik win werelden alsof het niets is, versla vijanden met mijn ogen toe. Ik ben gevreesd bij mijn vijanden, en geliefd door mij stamgenoten, aanbeden door mijn fans, gehaat door de jaloerse spelers. U zal de naam natte prei leren respecteren...
  16. Natte prei

    De Almachtige & Eeuwigdurende strijd: Mods vs forumgangers!

    484 zoals je ziet razend
  17. Natte prei

    De Almachtige & Eeuwigdurende strijd: Mods vs forumgangers!

    waarom verwijder je steeds je bericht, bewerk het gewoon -_- 482
Bovenaan