Zoekresultaten

  1. Taverne

    50 euro betalen voor een wereld zonder kronen? Ik speel wel gewoon op de gratis werelden en klop die kroners wel wat extra geld uit hun zak. Misschien ben je dan niet altijd de winnaar van de wereld, maar voor mij ben je dan toch de winnaar. And remember folks: Skills > Kronen
  2. Verkenners

    Backtimen
  3. Contest Wereldcontest - NL 61 Ilha dos ratos

    Kunnen niet kroners de wereldcontesten niet winnen? Dan doe ik dus iets verkeerd.
  4. Quizzz IT!

    Lastige vraag. A. Is inderdaad vervelend, maar veel spelers geven heel snel op en dan is t wel handig dat ze een nieuwe kans hebben. B. Deze is het sowieso niet. Het is nu even vervelend. Maar cele geeft straks toch wel op, welke wereld heeft hij uitgespeeld? En toffel, ach wie heeft toffel...
  5. Kronen Verdienen in het spel

    Ik vind dit best een goed idee. Veel van de voordelen heb je al benoemdHoe het precies vormgegeven zou moeten worden weet ik nog niet precies. Maar ik neem aan dat het gebasseerd is op het pp farmen in tw1? Verder is er misschien nog het nadeel dat je een x aantal spelers op een wereld krijgt...
  6. nieuwe verdienmodel voor tw2

    En betaal je dan bij volle maan of bij nieuwe maan? Maar met zo'n idee maak je het nog meer p2w. Betalen voor automatisch farmen.
  7. Discussie Recruit to Win (R2W)

    Bovenstaande post wordt verwijderd in 3... 2... grapje kr33log komt nog lang niet online dus duurt nog wel even voor de post verwijderd wordt
  8. wereldkaart

  9. Toppers en Floppers

    Ach zulke kroners stoppen vaak toch na een paar weken, so don't worry.
  10. TW2-Community Discord

    Ik niet
  11. Moddergooien

  12. Moddergooien

    Wat is dit weer een lekker onzinnige discussie. Ik kom hier voor modder. Niet voor filosofische teksten over wanneer je je normaal gedraagt of niet. Beetje actie svp daar kom ik (en anderen met mij) voor.
  13. Taverne

    In plaats van dat er 2 in de hoek gezet zijn heeft de hele klas straf gekregen. Geen modder meer gooien!
  14. Gwendoline's wiel suggestie

    Jammer je hebt je kans gemist. Volgende week vrijdag komt @Kr33log weer online. Misschien krijg je dan antwoord, ten minste als hij het leest.
  15. Modder gooien

    Ik ben de draad kwijt. Over welke wereld gaat het als het over de krijgers gaat? Jullie springen van oude wereld naar nog oudere wereld. Hou het een beetje bij het heden en laat t verleden rusten:hart
  16. Modder gooien

    Als jullie zo doorgaan komt er weer een afkoel momentje aan vermoed ik. Dan mogen jullie beide weer in de hoek staan voor straf.
  17. Modder gooien

    @seayeon je vergeet w34 waar sniped (du guesclin) ook op vakantie ging toen het wat minder ging. Elke keer als t wat minder lekker loopt heeft ie die smoes
  18. Modder gooien

    Smoesjes smoesjes allemaal smoesjes
  19. Modder gooien

    Maar is er maar 1 schuldige? Of zijn er meerdere oorzaken? Doordenkertje ;)
  20. Modder gooien

    @Artifex leeft nog? Dat is wel het meest interresante wat ik geleerd heb uit dit hele topic:eek:
Bovenaan