Zoekresultaten

  1. ..m.

    een nieuwe link naar de nl tw2 community discord server: https://discord.gg/YJseTCyZNp

    een nieuwe link naar de nl tw2 community discord server: https://discord.gg/YJseTCyZNp
  2. ..m.

    nieuwe verkenners

    Is het ook een haalbaar idee?
  3. ..m.

    nieuwe verkenners

    Is een melding krijgen als verdediger al teveel gevraagd @Dutch Pirate ? .. :(
  4. ..m.

    toppers/floppers

    je doet hem ermee wel tekort he. 3000/3000/3000 is maar 42000 oda. laten we de rest van het oda opmaken aan ZC, dan heeft hij ook nog 172 ZC verslagen.
  5. ..m.

    York Castle

    ds op w51: met 24 leden in de stam waaronder een groot aantal zeer ervaren spelers zijn. spelend tegen een stam met 34 leden die een nap heeft met een stam met 23 leden. ds: autistic screaming ''DIT IS HET GEVECHT VAN DE NL SERVERS, LATEN WE IS ZIEN WIE DE BAAS IS'' ds op w49: in een stam...
  6. ..m.

    nieuwe verkenners

    @Kr33log @Dutch Pirate @Azzandra @Leven is lijden @xXMasterOfWarXx @Araluen @Artifex @kleiduif. ?
  7. ..m.

    Signature nodig? Ik maak ze!

    voor 500 kronen maak ik er een voor je.
  8. ..m.

    York Castle

    interne ruzies met ds in je stam.. dat lijkt me sterk! :P
  9. ..m.

    toppers/floppers

    +1 voor bompie omdat hij noobs, zoals bulb, een easy win geeft. -1 voor bompie omdat hij een stam met 30 leden heeft op zo'n mini wereld. bompi is geen geen top of flop na mijn mening op deze wereld. +1 voor natte prei voor zijn meme aan het begin -2 voor natte prei voor het niet...
  10. ..m.

    nieuwe verkenners

    @Kr33log @Dutch Pirate @Azzandra @Leven is lijden @xXMasterOfWarXx @Araluen @Artifex @kleiduif. (dat zijn ze volgens mij allemaal) kan hier een vote van komen?
  11. ..m.

    Toppers en Floppers

    Het zijn gewoon skills dat ze zo kunnen timen. Maarja, noobjes die het zelf niet kunnen zullen het wel als bots zien..
  12. ..m.

    nieuwe verkenners

    Ik heb een idee voor een nieuwe functie voor de verkenners. Het idee? Als je een verkenner mee stuurt zie je ten alle tijden het volle rapportje van je gevecht. Dus ook als je doodloopt. Reden van het idee? Na mijn mening is de huidige verkenner disproportioneel sterk. In de tijden dat een...
  13. ..m.

    Feedback 12 dagen winter

    ik had hem gister gemist. dikke onzin dat je er bij inloggen op klikt en daarna nog in je inventaris moet ''uitpakken'' no hate naar jullie hoor kr33log, meer als opmerking voor volgend jaar
  14. ..m.

    Weer een VP wereld

    een wereld met 10000%nb bonus en een nb van 22:00 tot 18:00 met een speel snelheid van 600%. op die manier kan men gewoon rustig 4 uurtjes per dag voor tw2 inplannen en verloopt de wereld alsnog lekker snel. je zou het als naam "tw2 speedwereld" kunnen geven.
  15. ..m.

    Weer een VP wereld

    laten we ervan uitgaan dat we onze stam op zo'n mini wereld maximaal vullen zonder stamlevels uit te geven aan kracht in aantallen (20 leden dus, we hebben nu zelfs maar 19..) 1300 vp gedeeld door 20 spelers = 65 vp per speler. er zijn niet eens genoeg provincies om als stam met 20 aan de...
  16. ..m.

    Weer een VP wereld

    Betekend dat dan ook dat de vp eis op w49 verlaagt gaat worden naar 1100?
  17. ..m.

    Meer spelers

    teveel met krijgrers gepraat denk ik
  18. ..m.

    Meer spelers

    Mijn excuus als het bot overkomt, maar echt al die suggesties zijn (na mijn mening) dikke ruk die het spel zelfs meer kwaad doet als goed. Enkele suggesties die meer effect hebben: haal de 3 meest op kroonwerkingen weg, ofwel verkenners en muur en kerk kunnen kronen. verder: zorg dat de...
  19. ..m.

    Tribal hugs

    renatus, kan je naar ''instellingen'' -> ''handtekening'' -> ''Afbeelding invoegen'' gaan en dan deze url invoeren? https://pa1.narvii.com/6696/642cc66c08f814fe13dadf0a84f5a7f4185b595c_00.gif kwam het tegen en vond hem wel grappig voor je
  20. ..m.

    omdat de uitnodigingslink nu al zo verstopt is geraakt hierbij een nieuwe uitnodigingslink voor...

    omdat de uitnodigingslink nu al zo verstopt is geraakt hierbij een nieuwe uitnodigingslink voor de ONofficiële tw2 NL/BE discord server https://discord.gg/A4B6TXr5Bd
Bovenaan