Xativa: taverne

DeletedUser1892

Guest
Wat een slet, die Gwendoline. Morgen zeker 4 edelmannen.
 

DeletedUser340

Guest
vraag me toch af hoe ze bepalen hoeveel barbarendorpen/spelers er in een provincie gaan. In de provincie naast mij zitten momenteel 14 spelers maar barbarendorpen zijn er helaas niet te vinden ;/
 

DeletedUser1892

Guest
vraag me toch af hoe ze bepalen hoeveel barbarendorpen/spelers er in een provincie gaan. In de provincie naast mij zitten momenteel 14 spelers maar barbarendorpen zijn er helaas niet te vinden ;/
Ziet er naar uit dat 1 persoon gratis dorpenuitbouwers gaat krijgen ^^
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Nee, dat klopt want in tegenstelling tot dominantie maakt het niet uit welk % je hebt, het gaat om verschillende dorpen per provincie. Er zijn ook werelden na deze die het wel easy gehaald hebben, zolang de spelers hier niet op zijn minst aan dorpenruil doen, gaan extra dorpen niks uitmaken voor het aantal VP.
 

DeletedUser1040

Guest
De wereld had gewoon gesloten moeten worden toen CEN letterlijk had gewonnen. Nu hebben we nog maanden door moeten spelen waardoor de stand van zaken wat is veranderd, de activiteit in maanden niet zo hoog is geweest en de wereld straks toch gesloten gaat worden met als reden een gebrek aan activiteit op de wereld :confused:
 

DeletedUser1040

Guest
Ach ja is wel een leuke uitdaging, iedere maand 100 overwinningspunten weg pakken bij de 'vijand' :p
 

DeletedUser789

Guest
jammer dat we niet even kunnen kijken op die wereld
of gaan spelen
 

DeletedUser1040

Guest
Kan dat niet? Ik zie nog spelers die beginnersbescherming hebben op de wereld. Al heeft het verder niet zoveel nut hoor, het is 33655529p tegen 8161492p, heb de laatste twee dagen die 100 punten afgepakt, maar dat gaat niet nog een keer lukken natuurlijk :p
 

Dutch Pirate

Senior moderator
Teamleden
Kan dat niet? Ik zie nog spelers die beginnersbescherming hebben op de wereld. Al heeft het verder niet zoveel nut hoor, het is 33655529p tegen 8161492p, heb de laatste twee dagen die 100 punten afgepakt, maar dat gaat niet nog een keer lukken natuurlijk :p
Die waren dan ooit al eens gestart daar
 

DeletedUser2113

Guest
Zo nu aan het bier! Ik ben er voorlopig klaar mee, wel zonde van de kroontjes maar wie weet later..
 

DeletedUser1713

Guest
Ik dacht zal nog eens inloggen op Xativa, haha. Kan nu niet meer. Hoe is het afgelopen daar eigenlijk?
 
Bovenaan