Discussie Wereld met maximaal aantal stamleden

DeletedUser1935

Guest
Xd NLC , dat komt nooit goed , ik weet dat ik ook veel dingen herhaal , maar ik ben dan ondertussen met andere dingen bezig en geen tijd om te herlezen
 

DeletedUser2089

Guest
de werelden hebben gewoon te weinig spelers waardoor de stammen die in het begin overwinnen te makkelijk over de rest heen kunnen lopen. als iemand in een wereld binnen een maand al 25 dorpen heeft en de rest 2-7 dorpen dan is er iets goed mis met de instellingen van je spel. als je dan als Innogames vervolgens geen gehoor geeft aan de nood kreten van je eigen spelers, dan gaat je spel simpelweg naar de klote en zal het langzaam maar zeker doodbloeden totdat alleen de ervaren spelers overblijven. wanneer deze ervaren spelers oud worden en gaan inzien dat spelletjes spelen geen wedstrijden wint, hou je niemand meer over. wel lekker makkelijk een wereld met enkel BB dorpen(niet dat de beginnende spelers die nu spelen veel meer kans maken).

Tip voor Innogames: luister is naar de mensen die je spel spelen in plaats van je portemonnee.

voor de rest interesseert het me weinig want ik ben toch al bezig aan mijn laatste wereld, zou het alleen zonde vinden als dit spel naar de klote gaat. heb er veel plezier van gehad, echter is het nu gewoon al minder aan het worden.
 

DeletedUser1935

Guest
Dhr Middelburg
dus omdat ik constant farm , het meeste def kill , en amper een kroon heb uitgegeven (W34) , moeten er instellingen in het spel veranderen?
Tis niet omdat je niet kan spelen en achterloopt op de toppers dat daarom het spel en het systeem foutief is , dan ben jij niet fanatiek genoeg , speel je het spel niet tegoei , of ben je gewoon niet actief genoeg om in de top mee te draaien , zo simpel is dat nu

Als Moraal uit word gezet , geen nachtbonus en een aanpassing in het einddoel van de wereld , heb ik een team in gedachte klaar om te starten
5 leden lijkt me ideaal
Laat maar weten als er zoiets van start gaat

Sommige mensen kunnen al wel gokken wie ik mee neem waarschijnlijk , dus maak je borst maar nat dan boys and girls
 
Bovenaan